Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

18 Haziran 2012 Pazartesi

Goblen Güllü Panolarım......

Bu Haftanın ilk paylaşımı , Goblen Güllü Panolarım

Bu İlk Goblen deneyimim (anneciğimin evinde olduğundan bir türlü görüntülerini hazırlamamıştım ) ... Diğer Goblen Tablolarımı ise daha önce burda paylaşmıştım.

Kuşlu Goblenlerimden Önce işlemiştim , Güllü Goblenlerimi  . Sonrada renklerine uygun olsun diye bordo 'ya çalan deri kumaşla çerçeveletmiştim....Bakalım Beğenecekmisiniz :))

Kuşlu Goblen Tablolarımın bitiremediğim eksik parçalarıda tamamlanmak üzere . Daha Önce sizinle paylaşmıştım. 8 adet kuşun bulunduğu büyük panomun çevresine , bu kuşları ikişerli olaraktan tekrar işliyorum ... Yakında paylaşacağım sizinle .

Tekrar Goblen işlemek beni mutlu etti :) Tüm elişi seven blogdaşlarıma tavsiye ederim . Müthiş bir dinlenme ve terapi yöntemi...

Hep sevgiyle , hep sevgi dolu ve mussmutlu kalın :))






 








2 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

çok güzel olmuş bu işlemeler, kuşluları da çok beğendim, hatta bayıldım:) eline sağlık
sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili asortik . Sevgiler vee mussmutlu kal :)