Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

4 Mayıs 2012 Cuma

Yapay çiçeklerden tealight bardağı ........

Evde kullanmadığınız yada eskiyen yapay çiçekleriniz var ise , güzel bir değerlendirme örneği fikrim var ... Ben denedim , oldukçada sevimli oldu :))
Yapay Sarı gülü önce yaprak yaprak ayırdım , daha sonra sıcak silikon ile düz cam bir bardağın dışına tek sıra halinde bardağı çevreleyerek yapıştırdım. Daha sonra birkaç sıra halinde kat - kat işlemi bu sefer yapıştırılan gül yapraklarının üzerine yenilerini yapıştırmak sureti ile tamamladım ... İşte size dekoratif bir mumluk ... Işığında bol keyifli sohbetler dilerim



5 Mayıs 2012, 16:15









2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ay çok güzel olmuş, aklımın bir kenarında dursun :)Birde kelime doğrulamayı kaldırsanız daha çok yorum yazsak :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Peki farkında değilim , çok anlayamıyorum ben bu web hikayelerinden ... şimdi inceleyip - deneyeceğim.. Bu arada beğenmenize sevindim. Teşekkürler , sevgiler ....