Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

4 Mayıs 2012 Cuma

Hediyelik kalemin kutusundan ne yapalım.. ??

Mini Bir Yüzük Organizer ....



Kendileri Bir Sigorta şirketi tarafından ziyaret esnasında getirilen hediye bir kalemin kutusu idi ... dedimki birşey olur bundan :) kalem zaten ajanda cebinde kullanımda, ama kutuyu da atmadım :)kutu bu değildi , ilk resmini çekmedim (bunu hep unutuyorum , birşeyler yapmaya başladığımda heyecandan olsa gerek.... ) biraz kokoş bir eva kağıdı ile kaplanan kutu azıcık da şu kullanılmayan inci kolyeden nasibini aldı .... dahası sabahları hepsi bir arada durup seçim şansını zorlayan yüzüklerimi hizaya getirdi ..... :)))



Hediyelik Kalemin Kutusundan Ne Yapalım?


6 Mayıs 2012, 10:12






4 yorum:

Tatlı Cadı dedi ki...

Çok CiCi olmuş eline sağlık arkadaşım.. 10 marifetteki güzel yorumun için teşekkür ederim.. bana da beklerim.. CiCi KaLL.. (^_^)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler Arkadaşım , Geleceğim ayrıca sende cici kal. sevgiler

Adsız dedi ki...

I coulԁn't refrain from commenting. Well written!

My blog post ... kidney stones during pregnancy
Here is my blog ; pregnancy diet

Adsız dedi ki...

It's very easy to find out any topic on web as compared to books, as I found this paragraph at this website.

Also visit my blog post online televizyonlar