Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

26 Mart 2012 Pazartesi

KUTU SÜSLEMECE ... 2


Kullanmaktan sıkıldığım ve zaman içinde durmaktan eskiyen kalp biçimli kalın kartondan kutumu süsledim. Kutumun dış yan alt bölümünde peçete transferi tekniğini kullandım.  Dış yan üst bölüme ise kırmızı kurdela üzerine diktiğim dantel şeridi sıcak silikon yardımı ile kutuya yapıştırarak sabitledim. Kutunun üzerine önce bir kat çuval kumaşı , daha sonra bir katta daha ufak formatta kesilmiş beyaz keçe kumaşı yapıştırdım.  Keçenin üzerine orta kısımlarda kırmızı yapay gülleri , güllerin yanlarına ise büzerek şekil verdiğim kendinden desenli kırmızı fisto kurdelayı yine sıcak silikon yardımıyla yapıştırarak kullandım . Kutunun içini ise beyaz keçe kumaşla kaplayarak dayanıklılığını arttırdım ve şık bir takı kutusu elde ettim.






Hiç yorum yok: