Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

26 Mart 2012 Pazartesi

Kutu Süslemece... 1




Ham Mdf Olarak satın aldığım kalp biçimli Ahşap kutumu önce dolgu verneği ile vernikleyip , zımparaladıktan sonra 2 kat beyaz ahşap boyası ile boyadım. Daha Sonra kutunun iç kısım taban ve tabanını beyaz , yan iç bölümlerini ise turuncu keçe kumaş ile sıcak silikon yardımıyla kapladım. Yan iç Bölümde kullandığım keçe kumaşı  dış yan alt bölümde de kullanarak ve ilaveten  üzerine dantel kaplayarak aynı şekilde kutuya yapıştırdım. Üst kapak yan Bölümde ise somon kurdela üzerine diktiğim dantel şeridimi yine sıcak silikon yardımı ile kutuya yapıştırdım. Kutunun üzerini önce çuval kumaşı , kumaşın üzerine yan ve iç bölümlerde kullanılan tutuncu keçe kumaş ile kapladım. En son somon hamur güllerimi ve krem rengi dantelli ve boncuklu kelebeklerimi yapıştırmak sureti ile kutumu tamamladım. Şık Bir takı kutusu oldu .





Hiç yorum yok: