Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

19 Mayıs 2015 Salı

Bir yıl daha geçti sensiz, yine sana geldim Paşam. 75 yıl hep nefessiz, hasretinle bittim Paşam. Bu yıl yaram daha derin , bir bir çıktı dediklerin, Dolduramaz kimse yerin, dertleşmeye geldim Paşam Zor başladı bu yıl Paşam, Başkumandan tutuklandı, müebbette mahkum olan asıl senin makamındı. Paşalara müebbetler İmralı'da muhabbetler, Bir caniden medet bekler, âkil oldu devlet Paşam. Paşalardan geçtim Paşam, Hayyam bile tutuklandı , Bin yıl önce yazdığından, Fazıl on ay hapis aldı. Temeli yok artık mülkün, hedef yalnız senin ülkün. Tabelaya sığmaz Türkün, Andımız da kalktı Paşam. Sık sık paketler açıldı, sınırlardan çok geçildi. Ayran milliye seçildi, adına yaş oldu Paşam Dörtle üçü çarptık bu yıl, eğitimi hepten eğdik Dilim dilim ettik dili, dilimizi de kirlettik Bu kış böyle geçti Paşam Bahar geldi birden bire, Bir parktaki on, onbeş genç kafa tuttu bu devire, Çadırları dar ettiler, gözlerini kör ettiler, Hep çapulcu zannettiler, halk sokağa indi Paşam. Bahar gazla soldu Paşam. Yürümeler yasak oldu, Bir genç bir meydanda durdu, Polisini kurdu örgüt, Paşam. Genç fidanlar öldürüldü, Dünya kulak verdi, Paşam. Yandaş yandaş susan basın, pengueni verdi Paşam. Başkentini taş ettiler, ağaçları katlettiler, Çiftliğini köşk ettiler, lokantanda bitti Paşam. İşte böyle oldu Paşam. Sen bunları söylemiştin, Dahili bedhahlardan, hitaben de bahsetmiştin. Canın sıktım biliyorum, affet Paşam çok dolmuştum . Ben yolunda gidiyorum, yoksa çoktan mahvolmuştum. Umutlusun her daim sen, Asil kanlı gençliğinden. Bu yıl ben de gördüm Paşam, biçecekler ektiğinden. Sen ışıkta rahat uyu, Cumhuriyetin asla bitmez. İlelebet dedin Paşam, karanlığın gücü yetmez. MUTLU ÇELİK

https://youtu.be/49O1F_OOxto


Hiç yorum yok: