Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

4 Aralık 2013 Çarşamba

Yeni Romantik Mumluklar......

Merhaba

Yeni Romantik Mumluklar yaptım :)

Aslında sipariş le başladı bu yeni mumluk yapma fikri ... Daha Önce çalışmıştım ve çokta sevmiştim bu işi .. Emeksensin sitesinden aldığım bir sipariş üzerine tekrar çalıştım

ve bakın neler yaptım ? 

Kullanılan malzemeler
Beyaz yada Krem Şamdan mumu ,Cupcake kalıbı, alçı , Tutkal , Beyaz Akrilik boya , Desenli Peçete , İnci Boncuklar , sıcak silikon tutkalı , Parlak Sprey vernik

Yapım aşamalarını daha önce sizlerle  burada paylaşmıştım...

Bunlarda yeni Mumluklar .... 
Yaparken ve süslerken çok keyif aldığım bir hobi bu ... İleride dahada geliştirmeyi düşünmekteyim ...Dediğim gibi çok keyifli ve kesinlikle sizede tavsiye ediyorum

İşte yapım aşamalarından birkaç örnek 


Cupcake kalıplarında modellenen alçı karışımları


Ve kalıptan çıkarılmış birer kat boyanmış halleri ile mumlukların süslenip hazırlanmayı bekleyen halleri
Öncelikler en az 2 veya 3 kat daha boyandılar 




Yukarıdaki Mumluklar Emeksensin deki Dükkanımdan sipariş üzerine Tekirdağ a gönderildiler... Güle güle güzel sohbetler kullanın inşallah Nejla Hanım 





Bu ise kızımın seçimi üzerine yapılan Melekli Mumluklar




ve buda Öğretmenler Gününde sevgili Öğretmenimize yine kızımın seçimi ile yaptığım Kelebekli Mumluklar 
Kızım o sabah okula pek mutlu gitti :)


Üçü Birada Güzellikler :)

Sipariş üzerine isteyen herkez için çalışılabilir ... 2/3 gün içinde tamamlanıp - kargoya verilir ...

Mumlukların devamı gelerek EMEKSENSİN deki Dükkanımda ve kendi Dükkanım olan Neslisu nun dükkanında sunulacaklar 

Neslisu nun Dükkan adresimi ?   işte Burası http://neslisunundukkani.blogspot.com  


CIVIL CIVIL VE
MUSMUTLU KALIN 


  





Hiç yorum yok: