Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

24 Aralık 2013 Salı

ÖZEL GÜNLER İÇİN İKRAMLIK VE HEDİYELİK KURABİYELER

ÖZEL GÜNLER İÇİN İKRAMLIK VE HEDİYELİK KURABİYELER

Bu Hikaye nasıl Başladı biliyormusunuz ? 
Kızımın sınıf arkadaşlarına bir yılbaşı süprizi olsun istedim … 
Düşündüm onları ne mutlu edecek diye … 25 Kişiler sınıfta ve hepsine ayrı ayrı hediye almak mümkün değil , bu beni bir hayli aşar L
Çikolata – gofret şeker alsam zamane çocuklarını böyle mutlu etmek çok zor !
Bunlar eskiden di … 
Bizim çocukluğumuzda bizler mutlu olurduk böyle ufak tefek şeylere … Çünkü herşey bu kadar bol değildi :)
Kızım öyle kolay-kolay her şeyi beğenen bir çocuk değil . Seçici ve biraz zor bir küçük kız J Ama bu küçük Cadı son derecede süslü ve hassas bir çocuk , sınıfındada onun gibi süslü küçük hanımlar var … Ay hepsi öyle tatlı şeyler ki . Bu arada eğer hayatım biraz farklı bir biçimde (Ne biçimde ? demeyiniz ..orası bende kalsın / özele girmeyelim J ) gelişse idi çok çocuklu bir anne olurdum kesin… Çocuklar bence dünyanın en güzel varlıkları bide onların gülücükleri tabikiii.Neyse konuyu çokta dağıtmayalım sonunda bu küçük hanım ve beyleri Mutlu edecek yöntemi buldum … Hayli yoruldum ama değdi … 
ertesi sabah benim küçük cadıyı öğretmeni ve sınıf arkadaşları bu küçük süprizinden dolayı sınıfta alkışlamışlar ve çok mutlu olmuşlar … Haa bide arkasından Anne ‘de alkış almış … Eeee dedim ya değdi yorgunluğa diye
Bakalım Beğenecek misiniz ???   
İlk Kurabiye Denemelerim

Hazırlık aşamalarını fotoğraflamadan olmaz

Hepsi Birarada ... Süslendiler / Püslendiler Paketlenmeyi Bekliyorlar







Yılbaşı olurda çocukların sevgilisi Kardan Adam olmaz mı ?
Olmalı :)
Şeker Hamuru ve Pasta Glavazour ile Süslendi 

 Yılbaşı Ağaçları ve Çanlar
Renkli Pasta süsleme şekerleri - Şeker Hamuru - royal icing ile Süslendi



Bu da kızımın Benim için hazırladığı Bir Anne Kurabiyesi :))













Hiç yorum yok: