Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

18 Kasım 2013 Pazartesi

Öncesi .... Sonrası

Bir öncesi sonrası çalışması daha yaptım 
Ben Ne zaman hepimizin bildiği 10 marifet bloğunu takip etmeye başladım - ne zaman siz sevgili blog arkadaşlarımla tanıştım ve
 ben artık hiçbirşeyi atamayan bir kadın oldum :)
Uymuyormu rengi ?? boya  :)
sıkıldınmı kullanmaktan ?? değiştir  :)
Fonksiyonunu mu kaybetti ? Bozuldu mu ? Geri dönüştür :)
Fazlamı sade göründü gözüne ?? Süsle  :)
Süslü şeyleri seviyorum sanırım ... 
Bakalım siz sevecekmisiniz ?


Önceki Hali Bu idi ve salon dekoruma uymuyordu .... Salonumda hasır rengi ve metal aksesuar olmayınca ve ben şaraplığımı atmaya kıyamayınca bide üstüne English Home da ferforje bir şaraplığın üstündeki fiyat etiketindeki (üstelik çokda düzdü hiçbir süsü yoktu) hatrı sayılır rakkamı görünce yaparım dedim 


Beyaz Akrilik Boya ile 3 Kat Boyandı


Melekler Staedtler Marka Kalıplarda Creala Do&Dry Beyaz Model Hamuru ile yapılarak Yine Beyaz Seramik Boyası ile 3 kat Boyandı ve Fırınlandı


Görünmez İp Kullanılarak Beyaz Boncuklar aşağıda görüldüğü gibi Şaraplığın Çevresine işlendi.. 
Cam Boncuk ve Püsküller ile tamamlandı.


 Kuruyup iyice sertleşen melek figürleri sıcak silikon ile yapıştırıldı


Ve son olarakta parlak sprey vernikle 2 kat verniklendi...

Şimdi daha iyi görünmekte 

siz Ne dersiniz

Meleklerden sevgi dolu şarap sunumu  :)













SEVGİ DOLU KALIN





Hiç yorum yok: