Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

11 Kasım 2013 Pazartesi

Geri Döndüm ..... :)

Geri Döndüm ... Evet Aslında böyle de denebilir ...Gerçi Bloğumu ihmal etmedim . Bazen Günaydın - bazen iyi geceler - bazen iyi bayramlar - bazense ufacıkta olsa duygular paylaştım hep buradan ...Ama Bloğun asıl teması olan Hobi - Geri Dönüşüm - El işleri yoktu bir süredir... Bazen olur ya ..haniii azıcık çekilirsin - susarsın / bazen sen bile bilmezsin neden ???   Neyse Bitti ... Keyif aldığım , aklıma azıcık mola verdiğim ve tabii düşüncelerime de es ; beni oyalayan - mutlu eden hobilerime geri döndüm
Bakalım şimdi neler çıkacak ortaya ... 

İlk Çalışma Bir Öncesi - sonrası



Bu Anlaşıldığı üzere bir Çöp Kovası .... Hani şu mutfakta musluk başında kullandığımız ... Pek bir sadeydi :)





Şimdi onu daha sevdim :)
Kullanılan Malzeme ve Teknikler ise ; Peçete Dekopaj  ve Vernikleme 

Sevgi Dolu / Rengarenk ve Musmutlu Kalın



Hiç yorum yok: