Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

3 Nisan 2013 Çarşamba

Servis Sehpası Yeniledim

Balkonda Kullandığım servis sehpası kışı hayli kirlenerek ve yıpranarak geçirmiş , bende ona yenilik yaptım :) 
Malzeme kalın bir tür plastik olduğu icin Önce 2 kat sentetik beyaz boya ile boyadım , üzerine kolay transfer uyguladıktan sonra vernikledim... Fena olmadı hani ...ne dersiniz ?
Güzel Bir gün geçirmeniz dileğiyle
Sevgiler
Neslihan 







4 yorum:

sdsss dedi ki...

tam baharlık olmuş. Hemen bir kahve iç , Neslihan...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

İçtim canım , senide beklerim :)

Unknown dedi ki...

fena ne kelime harika olmuş.ellerinize sağlık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , kocaman sevgiler