Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

1 Nisan 2013 Pazartesi

SERAMİK BOYAMA YER VAZOSU

SERAMİK BOYAMA YER VAZOSU

Ham seramik Objelerimi Boyamaya Devam Ediyorum .. Bu Çizmeyide görünce dayanamayıp hemen sipariş vermiştim. Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası bebek Pembe kullanarak 3 kat boyadım. Üzerine dekopaj uyguladım , Pembe İnci boncuklu angalez Dantel parçalarını sıcak silikon ile yapıştırdıktan onra üzerlerine biraz porselenleştirme tutkalı sürdüm.  En son olarakta Tüm Objeyi Cadence Kristal Sır Vernik kullanarak vernikledim. İçinde Pembeli  Beyazlı Yapma Güller koyarak kullanmayı düşünüyorum ... Şimdi sıra Gülleri Bulmakta .. Evimin salonunda pembe koltuğumun yanında kullanacağım son Halini sizede göstereceğim daha sonra... Beğendiniz mi Benim Süslü-püslü -Kokoş Yer vazomu :))






Ders yaptık Bu hafta sonu ... İngilizce' den performans ödevimiz vardı , gerçi ben anlayabilmiş değilim bir türlü bu performans ödevlerini 7 -8 yaşında bir çocuk  3 boyutlu ev nasıl yapacak ? ee Tabii annesiyle yapacak ... Neyse işin büyük kısmını ona yaptırdım ... İşte My Dreams House ödevimiz









vee Buda Okula Giden sabah şekeri




Haftanız Bol Güzellik ve Işık Dolsun
Sevgilerimle
Neslihan




2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

:) daha dur şekerim ne ödevler performanslar projeler yapacaksınzı:)) eviniz çok cici olmuş afferin prensese.öpüyorum onu.
gelelim senin yer vazosuna ;ne demeli neslihancığım çoook güzel olmuş.bayıldım.ve neden gülleride sen yapmıyorsun?organze yada seramik hamurundan yapabilirsin.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Vallahi öyle görünmekte , ama güzel tarafı da paylaşım zamanımızın artması :) Gülleri hamurdan yapmak iyi fikir . Denemek lazım ..sevgiler