Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

13 Nisan 2013 Cumartesi

GÜN-AY-DIN ..) MUTLU HAFTA SONLARI


Küçük mutluluklar; Elini sımsıkı tutan minik el, Dudağında ıslık yürüdüğün yol ,Birden çıktığın yolculuk ,Sana açılan kapılar  , Sana kapıyı açanlar ,Hoş gelenler , Hoş buldukların, Yalnız kalabilmek - dilediğinde  ve 
Kavuşabilmek – özlediğinde….Y.E

(Gerisini ve milyonlarca satırı ben boş bırakıyorum ; kendi küçük mutluluklarını yazıp bundan da küçücük bir mutluluk duyman dileğiyle GÜN-AY-DIN ..) MUTLU HAFTA SONLARI 

2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ne güzel dilekler canım benim.sana da muhteşem geçecek bir hafta sonu diliyorum.sevgiler..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sanada kucak dolusu sevgiler canım