Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

2 Nisan 2013 Salı

Birazcık mutluluk! ......

Birazcık mutluluk!  ...... AYLİN KOTİL ' DEN 



Güneş hafif yüzünü  gösterdi. 

Bir de gülen yüzler. Sırf bu kadar...


Dahası yok...




Beni bulutların  üstüne taşıdı.

Huzur mutluluk karışımı bir duygu.

Baharı  kucakladım. En olumsuz insan bile beni

etkileyemedi, moralimi bozamadı


Sonra düşündüm, kendiyle kavga edenleri...


Her daim mutsuz olanları. Sorunu yokken sorun yaratanları. Bilirsiniz, herkesin etrafında vardır böyle bir iki kişi. Şanssızsa daha fazlası...

Neden diye sordum, neden hayatla cebelleşirler? Başkalarını mutsuz etmeye uğraşırken, asıl kendileri mutsuz olurlar.


Dinginliğin keyfi akşama kadar beni sarmışken onlar için 


üzülüyor buldum kendimi.


İçsel huzurun en büyük lüks olduğunu artık gayet iyi biliyorum. Hayatla birlikte akmanın, onun hazırlayacağı süprizlere korkuyla değil merakla yaklaşmanın rahatlığı da var bedenimde. Baharın verdiği tüm bu enerji, güneşin ufak bir göz kırpışı kışın tüm pasını  kirini aldı benden.


Atın kendinizi su kenarına, olmadı yeşile...
Etrafınızdaki olumsuzluklara değil, olumlu olana bakın. Bırakın kendiyle kavga edenler etmeye devam etsin. Onlar sizle kavga etmiyor. Kişiselleştirmeyin. Onlar öyle.



Hayat gerçekten de güzel, 
yaşayıp görmeyi bilene...






Hiç yorum yok: