Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

6 Mart 2013 Çarşamba

Yorumsuz ...

"Bir kimsenin hakkını alan kimse, ölmeden önce onunla helalleşsin. Paranın, malın geçmeyeceği kıyamet gününe üzerinde kul hakkı bulunarak gitmesin.” (Buhari, Rikak: 48)

 Affetmek büyüklük ise de kimse zalimi ve hakkını yiyeni affetmeye zorlanamaz. O halde herkes kendisinin halledemediği bir işi için Cenabı-ı Hakkı vekil tayin edip işini ona havale etmek veya etmemek hakkına sahiptir.Haksızlığa uğramış bir kimse olarak şahsen ben, kıyamet gününde lazım olacağı için kasıtlı olarak bana zulmedene hakkımı helal etmiyor ve onu - onları  kudreti sonsuz olan Rabbime havale ediyorum. Ondan hakkımı almasını talep ediyorum...
(Webden alıntıdır...)


Bazen paylaşmaktır iyi olan
Şu bir gerçekki İnsan Paylaştıkça çoğalır ...
Bu benim dünya görüşüm , elimdeki avucumdaki için...
EEeee bide yürek paylaşımı okurken -okurken denk geldi bende paylaştım
Hepinize huzurlu - mutlu-musmutlu uykular olsun
İyi geceler

 
 

6 yorum:

ikndesign dedi ki...

Huzurlu geceler canım:)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

o zalimleri bende Allaha havale ediyorum.paylaşmak çok güzel yazdığın gibi sevgili Neslihan.paylaştıkça çoğalıyor ve çoğalıyoruz.sevgiler..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler canım

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) Tabii aynen öyle işte ..Sevgiler canım

Unknown dedi ki...

Ben Günaydın diyorum.Çünkü şimdi okuyabildim:)Ama okuyuncada bir tuhaf oldum birdenbire.Affetmektir doğru olan esasen.Allah Kuranda öğle diyor.Affetmek sizin için daha hayırlıdır.Ama bu bazen zor oluyor tabi.İnsan haksızlığa uğradı mı zor çok zor.Oyüzden kendimizi zulme uğramaktan zalimleri de zulüm etmekten korumalıyız:)
Öptüm canım:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Haklısınız esasen affetmektir doğru olan . Affetmektir büyüklük ne kadar zor olsada haksızlığa uğrayana ...Tanrım zalimlerden korusun hepimizi :)