Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

6 Mart 2013 Çarşamba

Yorumsuz ...

"Bir kimsenin hakkını alan kimse, ölmeden önce onunla helalleşsin. Paranın, malın geçmeyeceği kıyamet gününe üzerinde kul hakkı bulunarak gitmesin.” (Buhari, Rikak: 48)

 Affetmek büyüklük ise de kimse zalimi ve hakkını yiyeni affetmeye zorlanamaz. O halde herkes kendisinin halledemediği bir işi için Cenabı-ı Hakkı vekil tayin edip işini ona havale etmek veya etmemek hakkına sahiptir.Haksızlığa uğramış bir kimse olarak şahsen ben, kıyamet gününde lazım olacağı için kasıtlı olarak bana zulmedene hakkımı helal etmiyor ve onu - onları  kudreti sonsuz olan Rabbime havale ediyorum. Ondan hakkımı almasını talep ediyorum...
(Webden alıntıdır...)


Bazen paylaşmaktır iyi olan
Şu bir gerçekki İnsan Paylaştıkça çoğalır ...
Bu benim dünya görüşüm , elimdeki avucumdaki için...
EEeee bide yürek paylaşımı okurken -okurken denk geldi bende paylaştım
Hepinize huzurlu - mutlu-musmutlu uykular olsun
İyi geceler

 
 
Yorum Gönder