Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

30 Mart 2013 Cumartesi

Seramik Sürahi....

Sizlere Daha Önce Bir postumda Bedayi'den bahsetmiş ve ham seramik objeler aldığımı söylemiştim ya hani ; yavaş - yavaş sıraya aldım ben onları , hepsi elden geçecek :)
işte onlardan biri daha Seramik Sürahi . Onu Önce bir güzel temizledim , ham seramik olduğu icin üzeri içi - dışı seramik tozu doluydu. nemli bir bezle iyice sildim ve kuruttum. Daha Sonra Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası 4001 Wicker White kullanarak 3 kat boyadım. Peçete dekopajı uygulayıp en son olarakta Cadence Kristal Sır Vernik kullanarak vernikledim. Tabağa peçete dekopajı uygulamadım .. Çok boğabileceğini düşündüm objeyi . İşin en oyalayıcı kısmı bu minik Gülleri kesmek oldu .. Ama ne yapalım bu tip objelerde küçük desenli peçeteleri kullanmayı daha çok seviyor ve yakıştırıyorum.. Ben Sürahimi beğendim şimdi buna seramik bardaklar bulmak lazım o zaman sanki daha hoş olacak.. peki siz beğenecekmisiniz bakalım ?

  




Bugün Bursa'da hava nefis.. Sanırım Artık Bahar Geldi.. Tadını çıkarmak lazım :)) 
Hepinize Musmutlu Hafta sonları olsun
Sevgilerimle 


6 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

Neslihanım enfes olmuş!çok beğendim.ve helal olsun cidden o peçeteleri tek tek kesmek sabır işi.bravo canım.ellerin dert görmesin ve güle güle kullan.muhteşem bir hafta sonu diliyorum.sevgiler..

resim defterimm dedi ki...

Çok beğendim :) Elinize sağlık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

ALANAYCIM BENDE SANA MUHTEŞEM GÜZELLİKTE BİR HAFTA DİLİYORUM CANIM
SEVGİLERİMLE

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM , BEĞENMENİZE SEVİNDİM

ikndesign dedi ki...

Çok şık olmuş sevgili Neslihan. Ellerine sağlık:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili İlknur , beğenmene mutlu oldum
sevgilerimle