Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

16 Mart 2013 Cumartesi

Etkinlik Hediyelerim Geldi......

Hani bir etkinliğe katılmıştık hatırladınız mı ? O Bir Anne Bloğunun sahibesi Sevgi Müge tarafından gerçekleştirilen bir hobi Etkinliği idi.. Buradan bakabilirsiniz..Sevgili Müge bir çekiliş ile cici-bici , marifetli , üretici blogları eşleştirmişti . Bu eşleştirme sayesinde hem yeni bloger dostlarla tanışma fırsatı bulmuş hemde el emeklerimizi hediyeleşme şansını elde etmiştik.. Güzel bir etkinlikti.. Sanırım ikinciside gelecek - şahsen ben merakla beklemekteyim... Bu blogtan sizde takip edebilirsiniz ..   
İşte o etkinlikte severek takip ettiğim bir bloger ile eşleşmiştim. Eşleştiğim blog Hayali Atölye idi. Çok marifetli bir anne olan arkadaşımın bloğu da çok renkli . Hele o Tütüleri ve tütülere takım yaptığı Bebek badileri çok şeker .. El emekleri ni incelemek isterseniz ben derim ki bloğuna bir uğrayın :)  Buradan TIK TIK ... 
Sevgili Bloger arkadaşım ve Hayali AtölYe  Bloğunun sahibesi sevgili serap bana hediyelerimi göndermiş... Çok cici şeyler , bayıldım ... Çok teşekkürler sevgili Hayali Atölye hediyelerin beni bidee tabii kedileri görünce kızımı :) çok mutlu etti... 



ne kadar itinalı hazırlanmış ne cici , ne güzel şeyler değil mi ?
Ellerine sağlık olsun sevgili Hayali Atölye 


Bunu ayrıca kızım çekti Serap'cığım çok sevmiş bunları ve sanada Love olsun muş :))

Sana güzel paylaşımlarının keyifle devamını diliyorum arkadaşım... Takipçin çok , Siparişin çok , keyifli paylaşımların ve dostlukların bol olsun inşallah...

Sevgilerimle
Neslihan
Cute Cats 







Yorum Gönder