Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

16 Mart 2013 Cumartesi

Etkinlik Hediyelerim Geldi......

Hani bir etkinliğe katılmıştık hatırladınız mı ? O Bir Anne Bloğunun sahibesi Sevgi Müge tarafından gerçekleştirilen bir hobi Etkinliği idi.. Buradan bakabilirsiniz..Sevgili Müge bir çekiliş ile cici-bici , marifetli , üretici blogları eşleştirmişti . Bu eşleştirme sayesinde hem yeni bloger dostlarla tanışma fırsatı bulmuş hemde el emeklerimizi hediyeleşme şansını elde etmiştik.. Güzel bir etkinlikti.. Sanırım ikinciside gelecek - şahsen ben merakla beklemekteyim... Bu blogtan sizde takip edebilirsiniz ..   
İşte o etkinlikte severek takip ettiğim bir bloger ile eşleşmiştim. Eşleştiğim blog Hayali Atölye idi. Çok marifetli bir anne olan arkadaşımın bloğu da çok renkli . Hele o Tütüleri ve tütülere takım yaptığı Bebek badileri çok şeker .. El emekleri ni incelemek isterseniz ben derim ki bloğuna bir uğrayın :)  Buradan TIK TIK ... 
Sevgili Bloger arkadaşım ve Hayali AtölYe  Bloğunun sahibesi sevgili serap bana hediyelerimi göndermiş... Çok cici şeyler , bayıldım ... Çok teşekkürler sevgili Hayali Atölye hediyelerin beni bidee tabii kedileri görünce kızımı :) çok mutlu etti... 



ne kadar itinalı hazırlanmış ne cici , ne güzel şeyler değil mi ?
Ellerine sağlık olsun sevgili Hayali Atölye 


Bunu ayrıca kızım çekti Serap'cığım çok sevmiş bunları ve sanada Love olsun muş :))

Sana güzel paylaşımlarının keyifle devamını diliyorum arkadaşım... Takipçin çok , Siparişin çok , keyifli paylaşımların ve dostlukların bol olsun inşallah...

Sevgilerimle
Neslihan
Cute Cats 







12 yorum:

ikndesign dedi ki...

Hediyelerini sağlıkla, mutlu ve güzel günlerde kullan canım:)

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Hediyelerin çok güzel,güzel günlerde kullanman dileğiyle sevgiler:)

Şeker şeyler atölyesi dedi ki...

çok güzeller iyi günlerde kullanın

hayaliatolye dedi ki...

Ne güzel bir yazı olmuş böyle,çok teşekkür ederim.Hepsini güle güle kullanın tatlı kızınla birlikte,etkinliğe iyi ki katılmışım senin gibi şeker bir arkadaşım oldu.İnşallah seninde bol takipçin,bol bol siparişin olur etkinlik vasıtasıyla,her ikinize de sevgilerimi yolluyor kocaman öpüyorum ve son olarak da junıor cute cats'e bende loveeeee yapıyorum :)

Müge'nin Listesi dedi ki...

harıka ısler ne kadar ınceler...

ben katılıdgnız ıcın tesekkur ederım

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Çok güzeller iyi günlerde kullanın :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜRLER İLKNURCUM, SEVGİLERİMLE

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜR EDİYORUM , BENDE ÇOK BEĞENDİM. SEVGİLER

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM , SEVGİLERİMLE

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) O ZAMAN BİDAHA LOVE YAPIYORUZ SANA

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

ÇOK EĞLENDİK , YENİ ARKADAŞLAR EDİNDİK MÜGECİĞİM , TEŞEKKÜRLER

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM , SEVGİLERİMLE