Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

25 Şubat 2013 Pazartesi

Gecikmeli Hafta sonu postu...

Hafta sonundan hayatımıza yansıyan minik kareler var ... Onları sizinle paylaşmak icin yazılan gecikmeli bir hafta sonu postudur bu..
Arkadaşımız minik yağmur'un doğum gününe davetliydik...Eğlendikkkk



Tabiiki Fonda Hadise  ... Biz burdayız 

Bu yaştaki kız çocukları bir arada çok sevimliler ... Zillilerle uğraşmak bir o kadar da zor :)  sanırım 8-9 yaş sendromu birbirleri ile kıyaslama , kıskançlık .. İkisi birarada sorun yok ama bu modellerden 3 biraraya gelince paylaşamama , sahiplenme falan gibi bir sürü sorun çıkıyor ... Ne yapalım bir kız anneleride arayı bulmak icin koşuşturacağız ..yeterki gülsünler - eğlensinler-paylaşsınlar güzel bir gün geçirsinler ...Değil mi ama ??



Şu sıralar çok revaçta olan bir parça karışıyor araya ANKARA'NIN BAĞLARI :) Normalde Halk müziği ve türkü dinletemediğiniz ...Offff anne bu ne ya tepkilerinizi aldığınız bu müzik türüne ait parça Top In ya ...Bidee güzel halay bile çektiler :) 


Resimlerden de anlayacağınız üzere anneler masası yarı dolu-yarı boş ... Sebep sizce nedir acaba ... Prenseslerin triplerine çözüm bulmak üzere peşlerinde dolanmak :))


Yağmur bizim en vazgeçilmez , en birinci arkadaşımız ...
İyiki Doğdun Yağmur !!!!


Yanlız pastayı size göstermeden geçemeyeceğim
Meşhur Monster High figürleri


Benim kızım yaşında kızları olanlar bilirler , ne başbelası birşeydir bu Monster High
Hani bide sevimli olsalar icim yanmayacak ..Bunlarla kızım beni toyz shopta ilk  tanıştırdığında ben evhamlı anne hemen aklıma " kızımda babadan uzak yaşadığı icin şiddet eğilimi mi var acaba " "Eyvah ben ne yapacağım " ..vs vs soruları zihnimde dolandırırken bir süre sonra farkettim ki hayır bu sadece benimkine özel bir durum değil ... her Ne kadar icim rahatlasa da birtürlü sevemedim bu oyuncakları .. ve hala gayretteyim ilgiyi daha sevimli karakterlere çekmek icin ... ama işim zor :)
Frankenstein 'ın Kızı , Drakula'nın kızı vs vs... Yaa bizim zamanımızda bebekler daha bi güzeldi , prensesti falan filan ya bunlara ne demeli ... Yüzü kolu-bacağı Façalı , mor saçlı , kurt kulaklı , uzun tırnaklı mavi tenli , çırpı bacaklı hilkat garibeleri ..
Ama ne yapacaksınız çok meşhurlar , çok revaçtalar ve çok sevilmekteler bunlar ,  Bizim cimcimeler tarafından .. Yeni nesil ... Bakın işte onlar bunlar (yaa haksızmıyım allah aşkınıza ) 
Neyse bu konuda içimi döktüm nihayettt ... :)))
Azıcık hobilerimizle uğraşma vakti yakaladım bu hafta sonu ... şimdilerde cam boyamaya baya merak sarmış durumdayım ve çok ta sevdim aslında bu uğraşı Bakın bakalaım becebilmişmiyim ? ...
Bir salata Tabağı ve Birde pasta tabağı kapağı boyadım...


Böyle idiler
Böyle Oldular 


Sanırım cam boyamanın özelliklerini birçoğumuz biliyor ama ben olaki bilmeyen blogdaşlarım icin acemi dilimle azıcık anlatayım neler yaptığımı ... Önce objelerime Seçtiğim dekopaj desenlerimi (Bunlar hobi mağazalarında hazır satılan dekopaj resimlerinden ) dekopaj tutkalı ile yapıştırdım.. Resmin her 2 yüzünede tutkalımı bolca kullandım fakat resmin çok dışına çıkmamaya itina ettim ... Gerçi tutkal kuruyunca şeffaf renge dönüyor ama üzerinde boya kullanacağım için fazla taşımamaya gayret ettim ... Dekopaj tutkalının iyice kurumasını bekledikten sonra Objelerimi Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyalarından 4001 Wicker White kullandım .. Boyayı ponpon fırça ile 4 kat uyguladım ve her katın arasında mutlaka boyanın kurumasını bekledim .. Daha sonra Salata Tabağı olan cam obje mi 175 derece fırında 40 dakika kadar pişirdim :)  Fakat Pasta tabağı kapağını fırınlamadım.. Mikamsı bir yapısı olduğundan cesaret edemedim... Bu işlemden sonra her iki objemide 
Cadence Kristal Sır Vernik ile vernikledim.. Bu verniği çok beğendim hem kalın ama aynı zamanda pırıl pırıl bir katman oluşturdu hemde 7-8 saat içinde bolca kullanmama rağmen kurudu.. 
ayrı ayrı yakından görelim mi ?




Bu Salata tabağı - yada servis tabağı niyetinde ki tabağım 



Tabağımın terside böyle pırıl pırıl oldıu .. bu verniği size gönül rahatlığı ile tavsiye edebiliyorum..kokusuz bir vernik , yan odada kızım uyumasına rağmen rahatça kullandım ve rahatsızlık vermedi hiç.


Dedim ya ben çok sevdim bu işi , şimdi züccaciye - züccaciye dolaşıp şeffaf cam obje aramaktayım :)
Hem cicilerim oluyor hemde piyasa fiyatlarının hayli altına mal ediyorum ... vee tabikide mutlu oluyorum

Beni Mutlu eden bir başka hafta sonu süprizi de kızımdan geldi...




aaa unutmuşum bide bunlar vardı ...
Çikolata topları , kahve yanında muhteşem bir ikramlık , ben bayılıyorum ... Kahveye beklerim :) 
Ispanaklı börek vee kreması sürülürken bir ufaklık tarafından parmak saldırısına uğramak üzere iken tarafından kaçırılan ve kaçırılırkende üst keki parçalanan Alman Pastası :( Görüntü ye bakmayın tadı fena olmadı :)  .. İsteyenlere tariflerini paylaşabilirim ... Pazar günleri mutfağa zaman ayırmayı seviyorum ben ..


Bugün Pazartesi ...gerçi Postu dün akşam yazmıştım fakat internetimdeki bir sıkıntı nedeni ile paylaşamamıştım.Sabah tan bu yana pazartesi telaşı arasında şimdi fırsat yakaladım.. 
Gecikmeli karışık-kuruşuk hafta sonu postu :)


Musmutlu olunn ve hep öyle kalın ....




10 yorum:

Unknown dedi ki...

Çocuklarla birlikte iyi bir gün geçirmenize sevindim.Tabaklar çok şık olmuş yapılışınıda çok güzel anlatmışsınız,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

Melike dedi ki...

boyamalarınıza bayıldım, çok güzel işler çıkarmışsınız, özellikle de tabak çok şık olmuş, elinize sağlık

dünyanın süsü dedi ki...

Bende kahveye beklerim:)))
Güzel bir hafta sonu olmuş...
Boyamaları bende çok beğendim. Çok şık bambaşka birşey olmuş. Ellerinize sağlık, kızınızın da ellerine sağlık, çok tatlı :))

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili mehtap kaya , sizin beğenmeniz beni mutlu etti

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ediyorum Melike hanım

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Size kahveye gelecegim en kısa zamanda :) Evet Güzel bir hafta sonuydu ..Boyamaları beğenmenize sevindim. Teşekkürler ve sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş boyamalarınız.güle güle kullanın

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , beğenmenize sevindim ...

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok güzel olmuş Neslihan'cım ellerine sağlık:)))

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler canım beğenmene sevindim