Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

22 Ocak 2013 Salı

Sibelin Hobi dünyasında çekiliş var :)

Sibelin Hobi dünyasından ;

Kişiye Özel Çekiliş Varrrr...


Yaklaşan sevgililer günü nedeni ile sevgili sibel hanım , güzel ve anlamlı bir çekiliş hazırlamış ..
Emeğine - yüreğine sağlık sevgili blog arkadaşımın 
Ayrıca çok ta güzel şeyler olacağından eminim kendisinden aldığım ahşap keme kelebeklerimi büyük bir keyifle süslemiştim ve mutfak duvarlarımda kullanmaktayım :)
Sevgili Sibel çekilişin hayırlı - takipçin bol olsun inşallah
Kendisinin Blog header resmi ile çekilişini paylaşmak istedim sizlerle
Çekilişe katılmak için de buradan alayım sizi 
sevgiler

2 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Teşekkür ederim Neslihan hanımcım, bol şans diliyorum...

ayrıca fotoğraflar koymuştum ama blogdraft yüklememiş herhalde yeni gördüm ve ekledim.

Sevgiler Neslihan hanım...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili sibel Hanım , şansımız bol olsun , takipçileriniz çok olsun.. sevgiler