Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

25 Ocak 2013 Cuma

Pasta standı süslemece....

Bayadır bunu da denemek aklımdaydı ... Sonunda Denedim .. 
Dekopaj ve Cam boyama.. 
Blogdaşlarımın bloglarında görüp çok beğendiğim ,  özellikle de kavanozlara uygulanan bu tekniği ben ilk kez denedim.. bu nedenle kavanozlar ile cesaret ederek başlayamadım... Daha düz bir objede ilk deneme acemilik sahfası için daha uygun geldi bana.

Oldukça sade bir pasta standım vardı anneme hediye getirilmiş geçenlerde.. Oda beğenmeyip , nasıl olsa bir yerde değerlendirir diyerek bana vermişti... Haliyle bu halini bende beğenmemiştim. Sanırım ana - kız ruhumuz süslü bizim :))  

Sonra ne oldu , ee pasta standı süslendi tabikiii.. Önce tersten dekopaj , sonra enamel white cam boyası ve pompom fırça ile 3 kat boyandı ve en sonunda da dekopaj ve boyayı korumak amaçlı 2 kat sıvı vernikle verniklendi... 

Bence şimdi daha keyifli kullanılacak ama anneme geri vereceğimi sanmıyorum ... Sanırım benim evimde kalacak ... 

Bakalım Blogdaşlarımdan süslü bayanlar kimler benim gibi :) Bu halini beğenen parmak kaldırsın.... :)















36 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

çok güzel olmuş canım ben de kek fanusunu dekupajlamıştım bi ara ellerine sağlık çok beğendim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili mormenekşelerr beğenmene sevimdim , cünkü bloğundan biliyorum çok zarif ve zevklisin . Güzel şeyler yapıyorsun hep bende keyifle izliyorum. sevgiler

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık... bende blog arkadaşlarımdan görerek ve özenerek dün boya malz. aldım ve dün akşam şu alman gümüşü tepsilerden bitane boyadım bakalım ilk boyaymam nasıl olacak. üzerindeki resimleri merak ettim peçetemi yoksa dekopaj kağıdımı çok hoş duruyolar üstelik çok düzgün boyanmış... keşke kullandığın malzemelerin ismlerinide yazsaydın... sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Ben parmak kaldiriyorum :) cok begendim cok guzel olmus

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

örgü tasarımları dedi ki...

evettt cok hoş olmuş....

meleklerimle dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık........

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmene sevindim sevgili öznur.. Eminim senin tepsinde güzel olmuştur. Üzerindeki resimler peçete değil dekopaj kağıdı (Craftsy Dekopaj Kağıdı 32x46 cm. DC007 Küçük Kekler ) diye geçmekte ... Boya ise yukarıda belirtmiştim enamel cam boyası diye Oda Plaid Folkart Enamels Fırınlanabilir Seramik Boyası 4002 Warm White olarak geçmekte.Vernikse normal sıvı vernik. Umarım sana yardımcı olabildim. Sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , beğenmenize sevindim..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bende parmağınızı gördüm , teşekküre geldim :) sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , beğenmenize sevindim..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , beğenmenize sevindim..sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , beğenmenize mutlu oldum. sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok güzel ve iştah açıcı olmuş :) ellerinize sağlık...

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ben çok beğendim(parmağım havada):)

Unknown dedi ki...

Bende çok beğendim eline sağlık.

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık . Hem rengi hende seçtiğiniz dekopajlar çok yakışmış.

meralhobiart dedi ki...

Çok şık olmuş ellerinize sağlık.

hayaliatolye dedi ki...

Hayatta aklıma gelmezdi,standart bir pasta standının boyanınca böyle güzellikte olacağı çokk güzel olmuş :)

Ellerine sağlık,bu arada rss linkin hata veriyor,nasıl takip edicem ben ?

Alyaminahome dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık canım.O kadar özeniyorum ki bu dekupaj işine inşAllah bende deneyeceğim.Sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , yaa evet yaparken benimde baya baya iştahım açıldı resimlerden :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Gördüm sevgili alanay parmağını :) sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili nevin , beğenmenize sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sevgili serpil çakıcı , yorumunuz icin teşekkürler , beğenmenize sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

beğenmeniz beni mutlu etti , hayranlıkla takip ettiğim ve yaptıgınız herşeyi çok beğendiğim bir blog sizinki... sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Yapana kadar benimde aklıma gelmedi :) şaka artık atamama hastalığına tutuldum benn , bu nedenle illede süslenecek-püslenecek - yenilenecek ve geri dönecek :))
Bu arada şu bahsettiğin rss (bu konuda hiç fikrim yok teknoloji özürlü ben) ilgilenip bilgi vereceğim
sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bende çok özeniyorum bloglarda gördükçe , iyiki keşfetmişim bu işi çokk keyifli sevgili ilknur biran evvel dene bizimle paylaş, senin ince ve romantik zevkinle birleşince ortaya güzel şeyler çıkacaktır mutlaka
sevgiler canım

noyumberry dedi ki...

Çok şık ve hoş bir değerlendirme olmuş.Tabak basit bir görünümden göz alıcı şekle bürünmüş elinize sağlık:)
Sevgiler..

hayaliatolye dedi ki...

Üzülmene gerek yok aynı hastalık bende de var,hatta koca bir dolabım üstüme yıkılan :D tamam canım haber bekliyorum

Unknown dedi ki...

güle güle kullanın çok şirin çok beğendim:))

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkür ederim , beğenmenize sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkür ederim , sevgiler

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş hem de ilk deneme olmasına rağmen:))

Adsız dedi ki...

cok begendim yapıcam mutlaka malzemeleri tamamlayıp sadece şu vernik işini hiç sevmiyorum:(

kvırcıkmarul dedi ki...

çok güzel olmuş emeğinize sağlık güzel günlerde kullanmanız dileğimle :) bende denemek istiyorum en kısa zamanda
http://heysenmerhaba.blogspot.com/