Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

3 Ocak 2013 Perşembe

Oyalı fırfırlı kırmızı atkım ....

Bir Arkadaşım bayılıp elimde çekiştire çekiştire , kabul etmeyincede dudak büke büke zorla  ödünç alınca fırsat bulamadım tabii fotoğraflamaya ve yayınlamaya
ama ; benim nefis kırmızı atkım geldi.....
 
Çekiliş 'i buradan duyurmuştu sevgili örgü tasarımları bloğunun sahibesi Sevgili Serpil Hanım  .. Daha ne güzel şeyler çekilişte vardı sizde buradan bakabilirsiniz
Bende Kazandımmm :)))
Oyalı fırfırlı kırmızı atkı
hemde tam yılbaşı günü kargo bana teslim etti..
Çok Teşekkürler sevgili serpil hanım ellerinize sağlık
Zevkle kullanıp (arkadaşımdan geri alır - almaz) sizi hatırlayacağım bir pozda size göndereceğim
musmutlu kalınız....

2 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

cok sevındım begenmene canım mutlulukla saglıkla kullan....

huuuubakbi dedi ki...

güle güle kullan canm sevgiler