Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

15 Ocak 2013 Salı

CUTE CATS YAKA KOLYELERİ ....

Şu sıralar Takı çalışmaları denemeye başlamıştım..Hafta sonu azıcık aksesuar çalışmalarıma hız kazandırayım dedim ve sonunda bitirdim .. Bunlar çıktı ortaya , Bakalım beğenecek misiniz ??
Son 1-2 yılın modası haline gelen yaka kolyeleri denedim ... Bunlarda benim yaka kolye yorumlarım...
Bu arada Takı çalışmak hayli keyifli birşeymiş :)) Sevdim Bu işi


KEÇE ÜZERİNE BONCUK İŞLEME YAKA KOLYE 






Siyah Keçe den Kesilen Yaka Formatından Taban üzerine kum boncuk ve cam boncukların dikilerek işlenmesi akabinde siyah kadife kurdela ile asma aparatı oluşturulmuştur. Özellikle siyah gece kıyafetleri ile kullanılabilecek şık bir tasarım


İŞLEMELİ MAVİ KELEBEK KOLYE






Penye üzerine tül kumaştan kesilerek oluşturulan ve makine dikişleri ile desenlenen kelebek motifinin üzerine kum boncuklar , pullar ve cam boncuklar elde işlenerek tasarlanmıştır. Bağlama aparatı aynı tonlarda şifon kurdela kullanılarak yapılmıştır.


 ÖRME KEÇEYÜNÜ KOLYE






Nako keçe yünü uzun ve birbirine eşit şeritler haline getirildikten sonra elde düğümlenerek örülmüş üzeri çeşitli boncuk ve metal aksesuarlar ve zincirler ile süslenmiştir. Keçe Kenarına yünden zincir örülerek çember yapılmış ve daha sonra yine zincir ve metal aksesuarlar ile detaylandırılmıştır.

MAVİ FLOŞ KOLYE






8 uzun ve eşit şeride ayrılan mavi tonda floş ip elde düğümleme yöntemi ile kolye örülmüş , akabinde cam boncuklar , sedefli inci boncuk ve mini aksesuarlar dikilerek detaylandırılmıştır.
KEÇE ÇİÇEK KOLYE







4mm kalınlıkta Keçenin yaka formatında kesilmesinin akabinde yine keçeden kesilen ve ortaları inci boncuklarla detaylandırılan keçe çiçekler - dantel motif  ve çeşitli aksesuarlar ile süslnmiştir. Asma aparatı siyah saten kurdeladan oluşturulmuştur.
SİYAH ÖRME YAKA KOLYE 








Merserize siyah ipten tığ ile örülmüş ve üzeri siyah kum boncuklar dikilerek süslenmiştir.
DERİ KELEBEK KOLYE




Gerçek Deri ile çalışımıştır. kelebekler çift Kat yapıştırma deridir. Cam Boncuklarla detaylandırılan kolyenin asma aparatı zincirdir.


Kolyeler için Dükkanıma Beklerim ...
Buradan veya Buradan ulaşabilirsiniz

Sevgi dolu ve musmutlu kalın 



20 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

hepsı bırbırınde guzelll...ama benım favorım sıyah beyaz çıçekler olan:))

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Çok güzeller ellerinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

Allahım!!! hepsine hayran kaldım hepsine !! Çok güzel çok!!
ellerine, emeklerine ve zevkine sağlık :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler serpil hanım beğenmenize çok sevindim....sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili filiz bende yorumuna bayıldım :) kucak dolusu sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler beğenmenize sevindim . Sevgiler

gooogoook dedi ki...

Ellerinize sağlık hepsi birbirinden hoş görünüyor gerçekten, çok beğendim:).

Marifetli Cadı dedi ki...

oooo hepsi birbirinden harika amaa kelebeğe bittim çok şık olmuş....

yasem dedi ki...

1.kolyeye bayıldım aslında hepsi çok güzel zevkli elleriden çıktığı belli :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

maşallahınız var cidden.hepside çok şık olmuş.ellerinize sağlık..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler güzel yorumunuza , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili marifetli cadı , beğenmene sevindim çok

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) teşekkürler sevgili yasemin ..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , bende sizin baykuşa bayıldım . sevgiler

bahar006 dedi ki...

Mavikelebekli tasarıma bayıldım, ellerinize sağlık:)

Unknown dedi ki...

Her biri de birbirinden güzel.Ellerinize sağlık.Özellikle deri olana bayıldım. ..Makasın Dansı..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili serpil hanım ... beğenmenize sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkür ederim sevgili bahar006

takı dedi ki...

çok güzel bir tasarım. paylaşım için teşekkürler.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmenize sevindim , teşekkürler