Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

3 Ocak 2013 Perşembe

Asker'e ...

Kardeş insan hayatında ne önemli - ne değerli şey ..
Canımın ici kardeşimin asker ziyaretine , yemin törenine gidiyorum bu gece...
Çok heyecanlıyım . Hem hayatımda ilk kez bir yemin törenine , asker ziyaretine gideceğim hem de bu benim canımın içi, hayatımın gülenyüzlerinden biri , güç ve moral kaynağım , desteğim.. 
Gittiğinden beri içimde hafif bir ürkeklik - burukluk ve sağımda - solumda bir boşluk var sanki ... Hani tökezlesen , canın sıkılsa - bişey olsa hadi koş gel-yetiş diyebilmenin rahatlığı - özgüveni yok şu sıralar sanki.. Allahım'a çok şükür ki kısa dönem . Bu bile zor geliyor bana .. Yüce Rabbim tüm anne-babaları - kardeşleri - evlatları birbirlerinden ayırmasın inşallah . Yokluklarını yaşatmasın ... Kastamonundan Urfa'ya gönderilecek..Allahım onu sağ salim bize kavuştursun ... Nasıl özledim bir bilseniz ??  Çok özledim , çokkk .. Ve işte birden böyle içimden geldi paylaşıverdim sizinle ...

 
Benim Temiz yürekli , mert , yakışıklı Askerim ...
 
 

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah hayırlı teskerelerle kavuşmayı nasip etsin.
Bütün askerlerimizi esirgesin, güç-kuvvet versin. Amin.

yasem dedi ki...

en kısa zamanda kavuşmanız dileğiyle :))

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Şimdiden hayırlı teskereler diliyorum... Tez zamanda kavuşursunuz inşallah :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Çok teşekkür ederim . Amin inşallah .. Rabbim tüm askerleri esirgesin , kuvvet versin... evlerine sağ-salim kavuştursun

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

amin inşallah... teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Amin İnşallah .. Teşekkür ederim

!! HASKUMAS !! dedi ki...

Allah kavuştursun hayırlı teskereler diliyorum Allah bütün mehmetcikleri ve kardeşinizi korusun

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

AMİNNN İNŞALLAH . ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM... SEVGİLER

Unknown dedi ki...

ahh Allah kavuştursun.Ben de 2 aylık evliyken göndermiştim eşimi askere :) çok zor çoook.Zaman geçmiyo ama umarım bir an önce sağ salim kavuşursunuz

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim . Aminnn , kardeş bu kıyamıyor insan . Allahım tüm askerlerimizi korusun