Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

3 Ocak 2013 Perşembe

Asker'e ...

Kardeş insan hayatında ne önemli - ne değerli şey ..
Canımın ici kardeşimin asker ziyaretine , yemin törenine gidiyorum bu gece...
Çok heyecanlıyım . Hem hayatımda ilk kez bir yemin törenine , asker ziyaretine gideceğim hem de bu benim canımın içi, hayatımın gülenyüzlerinden biri , güç ve moral kaynağım , desteğim.. 
Gittiğinden beri içimde hafif bir ürkeklik - burukluk ve sağımda - solumda bir boşluk var sanki ... Hani tökezlesen , canın sıkılsa - bişey olsa hadi koş gel-yetiş diyebilmenin rahatlığı - özgüveni yok şu sıralar sanki.. Allahım'a çok şükür ki kısa dönem . Bu bile zor geliyor bana .. Yüce Rabbim tüm anne-babaları - kardeşleri - evlatları birbirlerinden ayırmasın inşallah . Yokluklarını yaşatmasın ... Kastamonundan Urfa'ya gönderilecek..Allahım onu sağ salim bize kavuştursun ... Nasıl özledim bir bilseniz ??  Çok özledim , çokkk .. Ve işte birden böyle içimden geldi paylaşıverdim sizinle ...

 
Benim Temiz yürekli , mert , yakışıklı Askerim ...
 
 
Yorum Gönder