Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

3 Aralık 2012 Pazartesi

Yılbaşının Rengi Kırmızıdır...


MERHABA
ARALIK AYINA GİRDİK ... YILBAŞI GELİYOR , HAZIRLIKLARA DEVAM ... BU ARALAR ÇOK BİRŞEY PAYLAŞAMIYORUZ , ÇÜNKÜ BİR KERMES HAZIRLIĞINDAYIM.. DAHA SONRA BURDAN SİZİNLE DETAYLARINI PAYLAŞACAĞIM BİR YILBAŞI KERMESİNE 15 ARALIK TARİHİNE YETİŞMEK ÜZERE HARIL HARIL ÇALIŞMAKTAYIM ASLINDA... BİR YANDAN ÜRETİYORUM , BİR YANDAN DAHA NELER YAPARIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM , ÇOKKK YORUCU AMA BİDE O KADAR HEYECAN VERİCİ , ÇÜNKÜ BU BENİM İLK KERMESİM OLACAK.. KERMESİN ERTESİ GÜNÜ ELİMDE OLAN HERŞEYİ (UMUT EDİYORUM Kİ ASLINDA ELİMDE BİRŞEY KALMAZ VE YENİLERİNİ YAPMAK ÜZERE DİDİNİRİM :) )  DÜKKANIMA SERGİYE ÇIKARTACAĞIM... AMA ŞİMDİ MÜMKÜN OLDUĞUNCA ELİMDE OBJE BULUNMASINI İSTEDİĞİMDEN DÜKKANA GİTMİYOR YAPTIKLARIM... 

İŞTE BİR YILBAŞI ÇELENGİ .. BAKALIM FİKRİNİZ NE OLACAK , BEĞENECEKMİSİNİZ ???





Kullanılan Malzemeler ;
Çelenk formatı verilmek sureti ile birbirlerine sarılarak kurutulan sarmaşık ağacı dalları
Kırmızı Akrilik Boya ile boyanıp , verniklenmiş orjinal deniz kabukları
Kırmızı Boncuklar , Mini Melekler ve yaldızlı mini yılbaşı süsleri , Kırmızı Kadife kurdelalar , kırmızı ekoseli pamuklı kumaş , kırmızılı-yeşilli- yaldızlı mini kurdelalar



 


 

 
Yorum Gönder