Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

3 Aralık 2012 Pazartesi

Yılbaşının Rengi Kırmızıdır...


MERHABA
ARALIK AYINA GİRDİK ... YILBAŞI GELİYOR , HAZIRLIKLARA DEVAM ... BU ARALAR ÇOK BİRŞEY PAYLAŞAMIYORUZ , ÇÜNKÜ BİR KERMES HAZIRLIĞINDAYIM.. DAHA SONRA BURDAN SİZİNLE DETAYLARINI PAYLAŞACAĞIM BİR YILBAŞI KERMESİNE 15 ARALIK TARİHİNE YETİŞMEK ÜZERE HARIL HARIL ÇALIŞMAKTAYIM ASLINDA... BİR YANDAN ÜRETİYORUM , BİR YANDAN DAHA NELER YAPARIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM , ÇOKKK YORUCU AMA BİDE O KADAR HEYECAN VERİCİ , ÇÜNKÜ BU BENİM İLK KERMESİM OLACAK.. KERMESİN ERTESİ GÜNÜ ELİMDE OLAN HERŞEYİ (UMUT EDİYORUM Kİ ASLINDA ELİMDE BİRŞEY KALMAZ VE YENİLERİNİ YAPMAK ÜZERE DİDİNİRİM :) )  DÜKKANIMA SERGİYE ÇIKARTACAĞIM... AMA ŞİMDİ MÜMKÜN OLDUĞUNCA ELİMDE OBJE BULUNMASINI İSTEDİĞİMDEN DÜKKANA GİTMİYOR YAPTIKLARIM... 

İŞTE BİR YILBAŞI ÇELENGİ .. BAKALIM FİKRİNİZ NE OLACAK , BEĞENECEKMİSİNİZ ???





Kullanılan Malzemeler ;
Çelenk formatı verilmek sureti ile birbirlerine sarılarak kurutulan sarmaşık ağacı dalları
Kırmızı Akrilik Boya ile boyanıp , verniklenmiş orjinal deniz kabukları
Kırmızı Boncuklar , Mini Melekler ve yaldızlı mini yılbaşı süsleri , Kırmızı Kadife kurdelalar , kırmızı ekoseli pamuklı kumaş , kırmızılı-yeşilli- yaldızlı mini kurdelalar



 


 

 

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Gerçekten harıkaa olmuş ellerinize saglıkkk...

örgü tasarımları dedi ki...

cokkk şıkk cok guzel olmuş...

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çok güzel olmuş neslihan hanım.ellerinize sağlık.geçen yıl bende çok kermese katıldım.umduğum gibi değildi satış olayı ama orada para kazanmak ve ortam çok keyifli oluyor.şimdiden bol kazançlar ve kolay gelsin.

huuuubakbi dedi ki...

harika olmuş bayıldım

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür Ederim sevgili ceyda özçelik..Beğenmenize sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili örgü tasarımları , teşekkürler .. Sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmenize sevindim. Bakalım Şı kermes olayını bir deneyelim dedim. Umarım iyi olur , benim ilk kermesim olacak :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler mor menekşeler :) sevgiyle kal

hayat dedi ki...

güel fikir elinie sağlık