Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

14 Aralık 2012 Cuma

Yılbaşı Süsleri - Kırmızı Kuşlar

Kırmızıdır Yılbaşının rengi demiştik ya Kapı çelengimizi paylaşırken ....
Bunlarda süslü-püslü Kırmızı Yılbaşı Kuşları ...
Keçeden keserek içlerini elyaf doldurup , üzerlerini süsledim.  Yılbaşı Ağacında yerlerini almak üzere yola çıktılar :))









Henüz ağacımızı kurmaya malesef zaman bulamadığımdan size onları dolap kapaklarında göstermek durumunda kaldım ... Bir yandan iş , bir yandan Kermes hazırlığı ve bir yandan cimcim'e :)) epeyce yoruldum... Ama deydi sanırım .... Umarım bu hafta sonu kızımın yüksek yaptırım gücüne dayanamayıp , yorgunluğu unutaraktan ve illede bir fırsatını bulup - ağacımızı hazırlayacağız...
 
Şimdilik Hoşçakalın ve Yine Mussmutlu Kalın


8 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

harika olmuşlar çok beğendim...eline sağlık

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık ben kırmızı kuşalara hayran kaldım eminim kızınızla birlikte hazırladığınız yılbaşı ağacına çok yakışacaklar...

NOWACRAFT dedi ki...

Hem kırmızı hem süslü :) çok beğendim, ellerinize sağlık.

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler ve çok çok sevgiler :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili Hande Ciğer .. Umarım Kızımda beğenecek .

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Evet hem kırmızı hem süslü:) yılbaşı na uygun olsun dedim. Beğenmenize sevindim.. Teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Beğenmenize sevindim.. Teşekkürler