Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

14 Aralık 2012 Cuma

Yılbaşı Süsleri - Kırmızı Kuşlar

Kırmızıdır Yılbaşının rengi demiştik ya Kapı çelengimizi paylaşırken ....
Bunlarda süslü-püslü Kırmızı Yılbaşı Kuşları ...
Keçeden keserek içlerini elyaf doldurup , üzerlerini süsledim.  Yılbaşı Ağacında yerlerini almak üzere yola çıktılar :))









Henüz ağacımızı kurmaya malesef zaman bulamadığımdan size onları dolap kapaklarında göstermek durumunda kaldım ... Bir yandan iş , bir yandan Kermes hazırlığı ve bir yandan cimcim'e :)) epeyce yoruldum... Ama deydi sanırım .... Umarım bu hafta sonu kızımın yüksek yaptırım gücüne dayanamayıp , yorgunluğu unutaraktan ve illede bir fırsatını bulup - ağacımızı hazırlayacağız...
 
Şimdilik Hoşçakalın ve Yine Mussmutlu Kalın


Yorum Gönder