Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

24 Aralık 2012 Pazartesi

Yıla ait son Haftaya Başlarken


2012 .... yılın son haftasına başlarken neler yapıyorum .. ??
Öncelikle bu hafta beni çok mutlu eden bir şey oldu ... evet uzun zamandır aklımda olan şeyi sonunda gerçekleştirebildim ve mutluyum , mutluyum :))

Sipariş verdiğimin ertesi günü elimdeydi... Kendime verdiğim en güzel yeni yıl hediyesi bu... Artık aklımdaki birçok şeyi hayata geçirebileceğim.. Bakalım neler çıkacak , neler :) 
Hobiniyarat . com 'dan aldım Big shot sizzix .. Keçe tasarım , takı tasarım ...vs gibi Hobileri olan tüm tanıdılarıma tavsiye ediyorum..çok keyifli
 
 
Haftanın ikinci önemli detayı benim icin katılacağım kermes ...
29 Aralık Cumartesi Günü
Kanserle Savaş Derneği
Pembe Çarşı / Kükürtlü
PEMBE ÇARŞI ADRES :
Acemler Ovlu Cad. Başaran Sokak No:4
Osmangazi / Kükürtlü
Bursa
Daha detaylı bilgi için Pembe çarşı Telefon: 0224 234 6550
Evet bu benim ikinci kermesim olacak ... Tüm dostlarımı bekliyorum Sohbet ' e , Paylaşıma ... Yine çok heyecanlıyım ....
 
ve kermes hazırlıklarına devam .....
Neler mi yapıyorum ??
 
SÜSLÜ , PÜSLÜ ÇANTALAR :)
 
 ALIŞVERİŞ ÇANTASI YAP
AYAKKABI-TERLİK ÇANTASI YAP

 YADA APARTMAN GÖREVLİSİNE SİPARİŞ ÇANTASI :)

SÜSLÜ MİSAFİR TERLİKLERİ



 ANNE SULTANDAN KELEBEK DUVAR SÜSLERİ

 
BUNU PAYLAŞMAYI UNUTMUŞUZ ... KIZIMLA SÜSLEDİK YILBAŞI AĞACIMIZI VE KARDAN ADAMIMIZ DA SEYRETMEYE KOYULDU...


DEVAMI GELECEK :)   
HERKES İCİN
MUSSMUTLUU BİR HAFTA OLSUN

 
 
 

Hiç yorum yok: