Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

5 Aralık 2012 Çarşamba

YENİ YILA , YENİ KAPI ÇELENKLERİ...


 



 
Çelengi birbirine sararak kuruttuğum sarmaşık ağacı dallarından kendim yaptım. Topladığım Kozalakların uçlarını beyaz akrilik boya kullanarak fırça darbeleri atmak sureti ile kar yağmış havasına bürünmesi için boyadım. Çelenk üzerindeki Ay ve kelebekleri seramik hamurundan kalıplayarak kendim yaptım. Daha Sonra Sarı tonda seramik boyası ile boyadım , içine bir miktar toz sim kattığım sıvı vernikle vernikledim. 2 tane hazır aldığım mini yılbaşı çanı ve seramik objeleri sıcak silikon tabancası ile çelenge yapıştırdım.Kenarları simli kendinden desenli kurdela , ve yine kendinden simli Pamuklu dantel tarzı bir harç ile çelengi sararak detaylandırdım.



Çelengi yine birbirine sararak kuruttuğum sarmaşık ağacı dallarından kendim yaptım. Topladığım Kozalakların uçlarını beyaz akrilik boya kullanarak yukarıda belirttiğim şekilde fırça darbeleri atmak sureti ile kar yağmış havasına bürünmesi için boyadım. Çelenk üzerindeki kalpler seramik hamuru kalıplayarak kendim yaptım. Daha Sonra Kırmızı tonda Akrilik Boya ile boyadım , içine bir miktar toz sim kattığım sıvı mat vernikle vernikledim. Daha küçük ebatlarda 4 tane kozalağı yaldızlı boya kullanarak boyadım ve tüm kozalakları sıcak silikon ile çelenge yapıştırdım. Boyanmış mısır püskülleri ve mısır yapraklarına fiyonk formatı vererek bunları yine sıcak silikonlar çelenge tutturarak detaylandırdım.

 




 
Çelenk , kozalak , kelebekler ve çan detayları yukarıdaki diğer çelenkler ile aynı . Hazır olarak aldığım birkaç mini noel süsü ve kendinden simli gümüş renkli harç ile süslendi...



Ve Buda Bugünün son çelengi idi. Yine mısır yaprak ve piskülleri - kozalak-dantel harçlarla süslendi. Çelenkleri daha önceden kurutup , verniklediğim için süslenme işi hem çok keyifliydi hemde çok zamanımı almadan bitiverdi.
Şimdi sıra sizde .... Beğendiniz Mi ??
 
Musmutlu Kalın .......................
 



 
 

2 yorum:

Banuca dedi ki...

Ne güzel tasarımlar olmuşlar, en çok en üsttekini beğendim :)
Asmayı dipten budamadın değil mi bu çelenkleri yapmak için :))

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Merhaba Sevgili Banu Hnımcım , hoşgelmişsiniz :) Teşekkür Ederim , Beğenmenize sevindim... Yok Asmanın büyük Bir kısmı halen tüm heybeti ile baharı Beklemekte :))