Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

31 Aralık 2012 Pazartesi

MUSSMUTLU BİR YENİYILINIZ OLSUN


Paranı yitirdin, hiçbir şey yitirmedin.
Çalışır kazanırsın.
Onurunu yitirdin, çok şey yitirdin.
Ama onu da çalışıp kazanabilirsin.
Fakat umudunu yitirirsen,
Hayattaki herşeyini yitirirsin……...
Wolfgang von Goethe
Umut oldukça her yeni yıl ,
...Yepyeni mutluluklar için başlangıçtır …….UMUT DOLU BİR TEBESSÜMLE YENİYILI KARŞILA..
SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE HUZUR , BEREKET , SAĞLIK , BAŞARI DOLU MUSSMUTLU BİR YENİYILINIZ OLSUN. GÜNAYDINNN .. :)


 

9 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

mutlu yıllar...

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Canım sağlıklı,huzurlu bol kazançlı sevdiklerinle beraber musmutlu bir yıl diliyorum.


Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

sizede mutlu yıllar olsun

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , aynı güzel dilekleri senin icin diliyorum... sevgiler

tülin dedi ki...

Size ve sevdiklerinize mutlu bir yıl dilerim.

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

MERHABALAR
İADEYİ ZİYARETE GELDİM
ÇOK GÜZEL BLOGUNUZ
HAYIRLI AKŞAMLAR

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sizede sevdiklerinizle mutlu yıllar olsun

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler ve mutlu yıllarrr

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Hoşgeldiniz , teşekkür ederim