Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

7 Aralık 2012 Cuma

Mini Yılbaşı Ağaçları

Hazırlıklar devam ediyor , çeşitli yabancı bloglar cıvıl cıvıl . Bazen yapılanlardan gözümü alamıyorum.. Bizimde Bayanlarımız el işleri - yaratıcılık - tasarım konusunda oldukça üretici ve başarılılar.. Bazı Blogdaşlarımın bloglarıda çok renkli . Haliyle bende hem yaklaşan kermesin heyecanı , hem izlediklerim nedeniyle bu heyecana kapılmış durumdayım. Ortaya yeni birşeyler çıktıkça da bu heyecanım artıyor. " ille onuda denemeliyim " , " bunu nasıl yapmış acaba" , " bu malzeme yerine bunu kullansam nasıl olur acaba" , " üzerine daha ne gibi birşeyler katarım , ne kadar daha geliştiririm acaba ? " gibi sorular kafamda dolaşıp durdukça , aniden gelen fikirlerde oluyor tabiiii. Çok ilginç birşey bu blogçuluk , farklı bir boyut . Eskiden de el işleri yaptığım olurdu ama böyle geniş bir kitle ile paylaşma imkanım olmadığından sanırım - bu kadar heyecan vermezdi . Bu Nedenle de lütfennn geldiyseniz bloğuma ve misafirimseniz 1-2 satır karalayın gitmeden. yorumlarınız - tavsiyeleriniz benim için çokkk önemli...
Bakalım bunları beğenecekmisiniz ???
Yeni Yılbaşı Ağaçlarım .... Yılbaşı Masalarına dekor Ebatları 25-40 cm arası değişen mini mini Ağaçcıklarım


 
Daha Yakından Bakalım mı ???
Nelerden yapılmışlar ....
 
Çuval Bezinden Mini Yılbaşı Ağacı
 
Burda Gördüm , Bu siteyi ara ara girip incelerim . Sizde bakın değişik fikirler edinmenize çok faydası olacaktır. Bideee seviyorsanız eğer dekorasyonu- aksesuarı - süsü/püsü (benim gibiii :)  )  eğlendirecek ve keyif verecek .... Ama tabii emeğe saygı önemli .. Bu nedenle ben azıcık değiştirdim . kendimden birşeyler kattım süsledim-püsledim :))
Kullanılan Malzemeler ; Masura koniği (Tekstil işi ile ilgilenenler bilirler , ipliklerin sarıldığı yaklaşık 15-20 cm ebatlarındaki karton koniler) Ama bunu uygun kalınlıklardaki kartonlardan kendinizde yapabilir , yada koni kesilmiş strafor kullanabilirsiniz (ben çok aradım ama malesef henüz bu tip art-craft sarf malzemeleri konusunda çok gelişmiş bir satış ağı yok ülkemizde malesef bulamadım ) , Şeritler halinde kestiğim Çuval Bezi kumaşı , üzeri yine kurdeladan güller yapılarak süslenen mini kurdelalar , Mantar nihale , kozalak , 1 adet keçe topu , Deriden kesilmiş yaprak motifleri ve tabikii sıcak silikon tabancası -silikon mumu
 
 
Kahveden Mini Yılbaşı Ağacı
10 Marifet okuyucuları ve bazı blogdaş arkadaşlarım bilirler ... Deniza17 'nin Kahve Ağaçlarını ... Bakın Burda detaylı anlatımını bizimle paylaşmıştı. Kahve ağacı neden yılbaşı Ağacı olmasın dedim :)) Olmuşmu ??? eeehhh olmuş gibi ne dersiniz ??
İlave detaylar , Masura konisini önce çuval bezi ile kapladım (hem kahveler daha iyi yapışsın - hem de koninin açık rengi kahvelerin aralarında kalan minik boşluklardan gözleri rahatsız etmesin) Yılbaşı ağacımın tepesini oluşturan Kozalak , Seramik hamuru ile kendi yaptığım kalp , kurdela , Alçı- Tutkal karışımından cupcake kalıbında yaptığım ve üzerine ağacımı sabitlediğim alçı mini saksı , Saksı ile koniyi sabitlediğim noktada daha estetik dursun bideee kokoş ruhuma uysun diye kullandığım kenarı kendinden yaldız detaylı dantel harç :))
 
 
Halattan Mini Yılbaşı Ağacı
 
olmaz da - olmaz halatsız olmaz :)) Bu malzemeyi istediğiniz hemen her alanda kullanabiliyorsunuz ... Hem ekonomik hem kullanımı kolay ... Haliyle sepetler , kutular , bardak altlıklarından sonra Benim yılbaşı ağaçcıkları projemde de yerini aldı sevgili halatlarım... Yine Yaldızla Boyanmış Boncuklar , Yaldızla Boyanmış Kozalak, Alçı Saksı ve pompom detaylı kadife harç ile detaylandırıldı.
           



 

Şarap Mantarından Mini Yılbaşı Ağacı
Şarap mantarı geri dönüşüm projelerinde kurtarıcı ve yaratıcılığı olan bir malzeme değil mi ? çelenkler - Bardak altlıkları - Kolyeler - kapı önü paspasları , duvar panoları , çerçeveler ve daha henüz şu an aklıma gelmeyen birçok kullanım alanı yaratılabiliyor. Buda Şarap Mantarı kullanılarak yapılan yılbaşı ağaçcığım. Burda bir başka çeşidi var , fikir olarak .. Yaldız boya ile boyadığım yapma çiçek yaprakları , ve boncuklarla süslenmiş yapma kumaş çiçekler ile süsledim....



 




 

 
Kozalaktan Yılbaşı Ağacı

 Kozalaklar Beyaz Akrilik Boya ile Boyanarak , sıcak silikon ile birbirlerine yapıştırıldı . Akabinde Mini Yılbaşı temalı objeler ile süslendi...


 




 


 
 
Bir yılı daha geride bırakmamıza sayılı günler kaldı . Yeni Yıl umarrım hepimizin kalbindeki dileklerle kapımızı çalmaya hazırlanıyordur....
 
Musssmutlu Kalın......
 

6 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

hepsı bırbırınden guzel ama en cok halatlı olanı ve kozalaklıyı begendım:))

Alyaminahome dedi ki...

Ellerine sağlık canım hepsi ayrı güzel olmuş:))

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili örgü tasarımları ... musmutlu kal :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

beğenmene sevindim ilknur 'cum sevgiler

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

valla bravo sizin bloğa geldikçe bana da bulaşıyor bu heyecanınız.etkileniyorum.her biri birbirinden güzel ve keyifli olmuş ama benim favorim telisten yaptığınız.ellerinize sağlık.sevgiler..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Alanay ... Beğenmene sevindim. sevgiler