Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

19 Aralık 2012 Çarşamba

KEÇEDEN MİNİ YILBAŞI AĞAÇLARI - 2

KEÇEDEN MİNİ YILBAŞI AĞAÇLARI - 2

Kullanılan Malzemeler ; Sert Karton koni veya Koni strafor (Ben tekstil atölyesinden boşalan iplik kukalarından temin ettim , Bunlar hem sert hem dayanıklı oluyor / Hemde bir geri dönüşüm yapmış oldum diyebiliriz ) , 1mm 'lik kalınlıkta keçe kumaş , sıcak silikon , süslemek için çeşitli inci - boncuk - kurdela - pompom , kordon ... vs

Yapılışına Gelince ; koni önce 1 kat keçe ile kaplanır , daha sonra ise kaplanan koni uçları linkte gösterildiği şekilde kesilmiş keçe kumaş şeritleri ile aşağıdan yukarıya doğru sarılır . Benim ağaçcıklarımın boyu 20-28 cm arasında değişmekte.. Sıcak silikon kullanıp , silikon tabancası ile yapıştırma yolu ile Yaklaşık 7 ile - 9 sıra keçe şerit sardım ... Vee ağaccık meydana çıktı.. Şimdi sıra süslemede ... dilediğiniz malzeme ile istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz. Ağaçların altına Cupcake kalıplarında Alçıdan kalıp dökülerek sabitlenmiştir.





4 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

çokkkk guzellerr....

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bencede.ellerinize sağlık...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) Teşekkürler , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) Teşekkürler , beğenmenize sevindim sevgiler