Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

21 Kasım 2012 Çarşamba

Yılbaşı Yaklaşıyor...

Mini mini Yılbaşı Ağaçlarım ....

Yeni Yıl geliyor , Yılbaşı yaklaşırken , hazırlıklara başlamak lazım :)
İşte Benim Mini mini yılbaşı ağaçlarım ..
İnternette dolaşırken burda rastlayıp arşivlemiştim dosyama :)
" Canın mı Sıkılıyor ? " Bu benim arşivimin adı , zaman zaman karıştırıp , fikir alarak , birşeyler yapmayı seviyorum.. Tamamen aslına uygun kalmayı doğru bulmuyorum , kendimden birşeyler katmak - değiştirmek hoşuma gidiyor..
Yapım aşamalarını belirttiğim linkte vermiş.. Kartonla çalışmış ..

Ben keçe ile çalışmayı tercih ettim..
Kullanacağınız malzemeler ; Sert Karton koni veya Koni strafor (Ben tekstil atölyesinden boşalan iplik kukalarından temin ettim , Bunlar hem sert hem dayanıklı oluyor / Hemde bir geri dönüşüm yapmış oldum diyebiliriz  ) , 1mm 'lik kalınlıkta keçe kumaş , sıcak silikon , süslemek için çeşitli inci - boncuk - kurdela - pompom , kordon ... vs 
Yapılışına Gelince ; koni önce 1 kat keçe ile kaplanır , daha sonra ise kaplanan koni uçları linkte gösterildiği şekilde kesilmiş keçe kumaş şeritleri ile aşağıdan yukarıya doğru sarılır . Benim ağaçcıklarımın boyu 18-21 cm arasında değişmekte.. Sıcak silikon kullanıp , silikon tabancası ile yapıştırma yolu ile Yaklaşık 7 ile - 9 sıra keçe şerit sardım ... Vee ağaccık meydana çıktı.. Şimdi sıra süslemede ... dilediğiniz malzeme ile istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.  İşin en keyifli kısmı burası ... ben süslerimi diktim , daha sağlam olsun , düşmesinler diye .. Koninin açık kalan en üst bölümüne de Keçe topu yapıştırıp , boncuk başlı toplu iğneler ile süsledim.. Ve yine keçeden keserek Genişliğini yaklaşık olarak 20-22 cm olarak şekillendirdiğim yılbaşı ağacı örtüsünün üzerine yapıştırarak tamamladım ...

Ne dersiniz ?? Beğendiniz mi ??


 


 



 
Buda 2. si ; Pom - pomlarla süslendi ;
 

 




 

 
Bu da 3. ' sü Minik Kurdelalar ışıltılı boncuklar ile süslendi.. Boncuklar sıcak silikon ile yapıştırıldı. Sarkık olanlar ve kurdelalar ise dikildi.
 
 


 



 
 
MUSSMUTLU KALIN :)
 


 

 
 
 

8 yorum:

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

ellerinize sağlık .. çok güzel olmuşlar..
doğayı tahrip etmeden ne güzel değerlendirmişsiniz eldeki malzemeleri..
tekrar tebrikler..
umarım yaptığınız pek çok kişiye ilham verir..

Unknown dedi ki...

Cok guzel olmus gercekten
Hem fikir olarak hem uygulama olarak
Gule gule kullanin

örgü tasarımları dedi ki...

cok şirin olmuşlar....elınıze saglık...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) Teşekkürler Shirin Serkan ,

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili Sibel , Beğenmenize sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler , sevgiler

Unknown dedi ki...

Ne kadar boş işlerle uğraşmayı seviyorsun Neslihan.İnsan yorulur ya: )

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Nerden baktığınıza bağlı .. Bakmakla görmek arası fark zaten bu.Bu Bir hobi-craft bloğu .