Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

21 Kasım 2012 Çarşamba

Yılbaşı Yaklaşıyor...

Mini mini Yılbaşı Ağaçlarım ....

Yeni Yıl geliyor , Yılbaşı yaklaşırken , hazırlıklara başlamak lazım :)
İşte Benim Mini mini yılbaşı ağaçlarım ..
İnternette dolaşırken burda rastlayıp arşivlemiştim dosyama :)
" Canın mı Sıkılıyor ? " Bu benim arşivimin adı , zaman zaman karıştırıp , fikir alarak , birşeyler yapmayı seviyorum.. Tamamen aslına uygun kalmayı doğru bulmuyorum , kendimden birşeyler katmak - değiştirmek hoşuma gidiyor..
Yapım aşamalarını belirttiğim linkte vermiş.. Kartonla çalışmış ..

Ben keçe ile çalışmayı tercih ettim..
Kullanacağınız malzemeler ; Sert Karton koni veya Koni strafor (Ben tekstil atölyesinden boşalan iplik kukalarından temin ettim , Bunlar hem sert hem dayanıklı oluyor / Hemde bir geri dönüşüm yapmış oldum diyebiliriz  ) , 1mm 'lik kalınlıkta keçe kumaş , sıcak silikon , süslemek için çeşitli inci - boncuk - kurdela - pompom , kordon ... vs 
Yapılışına Gelince ; koni önce 1 kat keçe ile kaplanır , daha sonra ise kaplanan koni uçları linkte gösterildiği şekilde kesilmiş keçe kumaş şeritleri ile aşağıdan yukarıya doğru sarılır . Benim ağaçcıklarımın boyu 18-21 cm arasında değişmekte.. Sıcak silikon kullanıp , silikon tabancası ile yapıştırma yolu ile Yaklaşık 7 ile - 9 sıra keçe şerit sardım ... Vee ağaccık meydana çıktı.. Şimdi sıra süslemede ... dilediğiniz malzeme ile istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.  İşin en keyifli kısmı burası ... ben süslerimi diktim , daha sağlam olsun , düşmesinler diye .. Koninin açık kalan en üst bölümüne de Keçe topu yapıştırıp , boncuk başlı toplu iğneler ile süsledim.. Ve yine keçeden keserek Genişliğini yaklaşık olarak 20-22 cm olarak şekillendirdiğim yılbaşı ağacı örtüsünün üzerine yapıştırarak tamamladım ...

Ne dersiniz ?? Beğendiniz mi ??


 


 



 
Buda 2. si ; Pom - pomlarla süslendi ;
 

 




 

 
Bu da 3. ' sü Minik Kurdelalar ışıltılı boncuklar ile süslendi.. Boncuklar sıcak silikon ile yapıştırıldı. Sarkık olanlar ve kurdelalar ise dikildi.
 
 


 



 
 
MUSSMUTLU KALIN :)
 


 

 
 
 
Yorum Gönder