Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

16 Kasım 2012 Cuma

Kanaviçe İşlemeli Süslü - Püslü Mini Tablolar .....

Yine bir zamandır bloğumda kendi yaptığum birşeyler paylaşamamıştım.. Bu Blog yaz mak aslında fena birşey , aklınız hep orda , yapsam birşeylerde koysam bloğa gibi.. Sizde de durum böyle oluyor değil mi ?  :) Ama ben Boş Durmuyordum ki aslında..... İşte bunlarla meşguldüm.
 
  Kanaviçe işlemeli mini tablolarım .... Hepsi Bitsin öyle paylaşayım dedim.. Fakat bu kanaviçe ve goblen işine elimi bir sürdüğüm zaman , çekki geri gelsin... Hem çok seviyorum , hemde benim kafamı çok dinlendiriyor. Baktım olacak gibi değil " stop" dedim kendime...
Şimdilik bunlar , şimdi biraz ara verip başka şeylerle uğraşmalıyım... Eee yılbaşı yaklaşmakta bakalım neler çıkacak ortaya... ??
Çerçeve içinde fotğraf çekerken parlamayı engelleyemediğimden bu sefer tedbirli davranıp , çerçevelenmeden de fotoğraflarını çektim ..
İşte son halleri ile "Kanaviçe işlemeli mini tablolarım"
Süslendiler , çerçevelendiler ve beğenize sunuldular .... :))
vee dükkan'da yerlerini almak üzere yola çıkacaklar ...
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT01 -
 SÜSLÜ-TÜYLÜ MAVİ SEVGİ KUŞU :)  
 

 
DMC MARKA MAVİ İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , KANADINDA DAHA KOYU TONDA MAVİ TÜY KULLANILMIŞ OLUP , SATENDEN YAPILMIŞ GÜL İLE DETAYLANDIRILMIŞTIR.GÖZ İNCİ DİKİLMESİ SURETİ İLE OLUŞTURULMUŞ VE SON OLARAK ÇERÇEVE İÇİ MAVİ İŞLEMELİ SATEN KURDELA İLE ÇEVRİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR. 

 
SÜSLÜ-TÜYLÜ MAVİ SEVGİ KUŞU
 


KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT02 -
 SÜSLÜ-TÜYLÜ PEMBE SEVGİ KUŞU :)
 

DMC MARKA KOYU PEMBE İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , KANADINDA DAHA AÇIK TONDA PEMBE TÜY KULLANILMIŞ OLUP , 3 ADET İNCİ DİKİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR.GÖZ İNCİ DİKİLMESİ SURETİ İLE OLUŞTURULMUŞ VE SON OLARAK KALP ALTINA PEMBE PÜSKÜL DİKİLMİŞTİR.


 
 SÜSLÜ-TÜYLÜ PEMBE SEVGİ KUŞU
Pasaj'ımda
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT03 -
SÜSLÜ, SİYAH TÜYLÜ FUŞYA RENKLİ KUŞ :)
 


DMC MARKA KOYU FUŞYA İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , KANADINDA SİYAH TÜY KULLANILMIŞ OLUP , 1 ADET SİYAH POMPOM DİKİLEREK KANAT DETAYLANDIRILMIŞTIR.GÖZ İNCİ DİKİLMESİ SURETİ İLE OLUŞTURULMUŞ VE SON OLARAK ÇERÇEVE İÇİ ALT-ÜST KISIM KREM RENKLİ FRANSIZ DANTEL ARA ÇEVRİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
SÜSLÜ, SİYAH TÜYLÜ FUŞYA RENKLİ KUŞ
Pasaj ' ımda
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT04 -
EROS TAKİPTE FUŞYA SEVGİ MELEĞİ
 

 
DMC MARKA KOYU FUŞYA İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ ÜST KISIM BEYAZ RENKLİ FRANSIZ PAMUKLU DANTEL ŞERİT DİKİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
EROS TAKİPTE FUŞYA SEVGİ MELEĞİ
Pasaj ' ımda
 
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT05 -
PEMBE KALP BALONLU SEVGİ MELEĞİ
 
 

 
DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ ÜST VE ALT KISIM BEYAZ RENKLİ FRANSIZ PAMUKLU DANTEL ŞERİT DİKİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
PEMBE KALP BALONLU SEVGİ MELEĞİ  
Pasaj  '  ımda
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT06 -
GÜLLER İÇİNDE MİNİK MELEK
 

 
DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , KENDİNDEN KIRMIZI TONLARDA GOBLEN KUMAŞTAN DESENLERİN KESİLİP , ETAMİNE DİKİLMESİ İLE DETAYLANDIRILMIŞTIR.
 

                          GÜLLER İÇİNDE MİNİK MELEK
                                                 Pasaj ' ımda
                       

 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT07 -
KENDİNDEN ÇERÇEVELİ KADIN SİLÜET
 

 
DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ ALT KISIMA SİYAH ŞİFON DANTEL ŞERİT KONULARAK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
KENDİNDEN ÇERÇEVELİ KADIN SİLÜET
Pasaj ' ımda
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT08 -
SU TAŞI KENARLI KADIN SİLÜET
 


DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ  KREM RENKLİ SUTAŞI ŞERİT KONULARAK DETAYLANDIRILMIŞTIR.
 
 
SU TAŞI KENARLI KADIN SİLÜET
Pasaj ' ımda
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT09 -
YANAĞI KALPLİ KADIN SİLÜET
 

 
DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ ALT-ÜST KISIM KREM RENKLİ VE UCU ŞİFON DETAYLI SUTAŞI ŞERİT KONULARAK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
YANAĞI KALPLİ KADIN SİLÜET
Pasaj ' ımda



Umarım Beğendiniz ... ??

Eğer "evet beğendim " " çok cici olmuşlar " falan filan gibi bir fikrin ardından " Benim Olsun " diyorsanız ....   :))   ,
Sizi Dükkan'a alabilirim.
http://neslisunundukkani.blogspot.com/2012/11/kanavice-islemeli-suslu-puslu-mini.html


Yada Buraya      Pasaj . com  
http://www.pasaj.com/dukkan/nes94


yada " Bende Yaparım " diyorsanız , Bana mail atın sizinle şablonlarını paylaşırım :))


Sevgi içinde , sevgi dolu ve Musmutlu Kalın....
İyi haftasonlarınız olsun .....


 
 
 
 
Yorum Gönder