Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

16 Kasım 2012 Cuma

Kanaviçe İşlemeli Süslü - Püslü Mini Tablolar .....

Yine bir zamandır bloğumda kendi yaptığum birşeyler paylaşamamıştım.. Bu Blog yaz mak aslında fena birşey , aklınız hep orda , yapsam birşeylerde koysam bloğa gibi.. Sizde de durum böyle oluyor değil mi ?  :) Ama ben Boş Durmuyordum ki aslında..... İşte bunlarla meşguldüm.
 
  Kanaviçe işlemeli mini tablolarım .... Hepsi Bitsin öyle paylaşayım dedim.. Fakat bu kanaviçe ve goblen işine elimi bir sürdüğüm zaman , çekki geri gelsin... Hem çok seviyorum , hemde benim kafamı çok dinlendiriyor. Baktım olacak gibi değil " stop" dedim kendime...
Şimdilik bunlar , şimdi biraz ara verip başka şeylerle uğraşmalıyım... Eee yılbaşı yaklaşmakta bakalım neler çıkacak ortaya... ??
Çerçeve içinde fotğraf çekerken parlamayı engelleyemediğimden bu sefer tedbirli davranıp , çerçevelenmeden de fotoğraflarını çektim ..
İşte son halleri ile "Kanaviçe işlemeli mini tablolarım"
Süslendiler , çerçevelendiler ve beğenize sunuldular .... :))
vee dükkan'da yerlerini almak üzere yola çıkacaklar ...
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT01 -
 SÜSLÜ-TÜYLÜ MAVİ SEVGİ KUŞU :)  
 

 
DMC MARKA MAVİ İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , KANADINDA DAHA KOYU TONDA MAVİ TÜY KULLANILMIŞ OLUP , SATENDEN YAPILMIŞ GÜL İLE DETAYLANDIRILMIŞTIR.GÖZ İNCİ DİKİLMESİ SURETİ İLE OLUŞTURULMUŞ VE SON OLARAK ÇERÇEVE İÇİ MAVİ İŞLEMELİ SATEN KURDELA İLE ÇEVRİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR. 

 
SÜSLÜ-TÜYLÜ MAVİ SEVGİ KUŞU
 


KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT02 -
 SÜSLÜ-TÜYLÜ PEMBE SEVGİ KUŞU :)
 

DMC MARKA KOYU PEMBE İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , KANADINDA DAHA AÇIK TONDA PEMBE TÜY KULLANILMIŞ OLUP , 3 ADET İNCİ DİKİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR.GÖZ İNCİ DİKİLMESİ SURETİ İLE OLUŞTURULMUŞ VE SON OLARAK KALP ALTINA PEMBE PÜSKÜL DİKİLMİŞTİR.


 
 SÜSLÜ-TÜYLÜ PEMBE SEVGİ KUŞU
Pasaj'ımda
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT03 -
SÜSLÜ, SİYAH TÜYLÜ FUŞYA RENKLİ KUŞ :)
 


DMC MARKA KOYU FUŞYA İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , KANADINDA SİYAH TÜY KULLANILMIŞ OLUP , 1 ADET SİYAH POMPOM DİKİLEREK KANAT DETAYLANDIRILMIŞTIR.GÖZ İNCİ DİKİLMESİ SURETİ İLE OLUŞTURULMUŞ VE SON OLARAK ÇERÇEVE İÇİ ALT-ÜST KISIM KREM RENKLİ FRANSIZ DANTEL ARA ÇEVRİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
SÜSLÜ, SİYAH TÜYLÜ FUŞYA RENKLİ KUŞ
Pasaj ' ımda
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT04 -
EROS TAKİPTE FUŞYA SEVGİ MELEĞİ
 

 
DMC MARKA KOYU FUŞYA İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ ÜST KISIM BEYAZ RENKLİ FRANSIZ PAMUKLU DANTEL ŞERİT DİKİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
EROS TAKİPTE FUŞYA SEVGİ MELEĞİ
Pasaj ' ımda
 
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT05 -
PEMBE KALP BALONLU SEVGİ MELEĞİ
 
 

 
DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ ÜST VE ALT KISIM BEYAZ RENKLİ FRANSIZ PAMUKLU DANTEL ŞERİT DİKİLEREK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
PEMBE KALP BALONLU SEVGİ MELEĞİ  
Pasaj  '  ımda
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT06 -
GÜLLER İÇİNDE MİNİK MELEK
 

 
DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , KENDİNDEN KIRMIZI TONLARDA GOBLEN KUMAŞTAN DESENLERİN KESİLİP , ETAMİNE DİKİLMESİ İLE DETAYLANDIRILMIŞTIR.
 

                          GÜLLER İÇİNDE MİNİK MELEK
                                                 Pasaj ' ımda
                       

 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT07 -
KENDİNDEN ÇERÇEVELİ KADIN SİLÜET
 

 
DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ ALT KISIMA SİYAH ŞİFON DANTEL ŞERİT KONULARAK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
KENDİNDEN ÇERÇEVELİ KADIN SİLÜET
Pasaj ' ımda
 
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT08 -
SU TAŞI KENARLI KADIN SİLÜET
 


DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ  KREM RENKLİ SUTAŞI ŞERİT KONULARAK DETAYLANDIRILMIŞTIR.
 
 
SU TAŞI KENARLI KADIN SİLÜET
Pasaj ' ımda
KANAVİÇE MİNİ TABLO KMT09 -
YANAĞI KALPLİ KADIN SİLÜET
 

 
DMC MARKA SİYAH İPLİKLE İŞLENMİŞ OLUP , ÇERÇEVE İÇİ ALT-ÜST KISIM KREM RENKLİ VE UCU ŞİFON DETAYLI SUTAŞI ŞERİT KONULARAK DETAYLANDIRILMIŞTIR.

 
YANAĞI KALPLİ KADIN SİLÜET
Pasaj ' ımda



Umarım Beğendiniz ... ??

Eğer "evet beğendim " " çok cici olmuşlar " falan filan gibi bir fikrin ardından " Benim Olsun " diyorsanız ....   :))   ,
Sizi Dükkan'a alabilirim.
http://neslisunundukkani.blogspot.com/2012/11/kanavice-islemeli-suslu-puslu-mini.html


Yada Buraya      Pasaj . com  
http://www.pasaj.com/dukkan/nes94


yada " Bende Yaparım " diyorsanız , Bana mail atın sizinle şablonlarını paylaşırım :))


Sevgi içinde , sevgi dolu ve Musmutlu Kalın....
İyi haftasonlarınız olsun .....


 
 
 
 

17 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

ayayayayyyyy bakmaya doyamadımmm..herbırı bırbırınden guzellll....

Unknown dedi ki...

Çok şirinler.Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok şirinler.Ellerine sağlık.

Nuray İnçak dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel büyük emek ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok ciciler emeğine sağlık canım sevgiler bende beklerim:)))

Alyaminahome dedi ki...

Ellerine, emeğine sağlık canım hepsi ayrı güzellerrrr

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık.. :)

yasem dedi ki...

çok güzeller gerçekten:)

Unknown dedi ki...

hengisi en güzel karar veremedim ben! hepsi güzel diyeyim bari eee çünkü hepsi güzel, şık :) ellerine sağlık :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:) sevgili örgü tasarımları teşekkürler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler , musmutlu kal

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili nuray inçak , beğenmenize sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , beğenmene sevindim , kısa zamanda ziyaretindeyim :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkür Ederim :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili yasemin , beğenmene sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler zulaltan filiz , kocaman sevgiler