Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

18 Ekim 2012 Perşembe

Kış Geliyor.....

Gelsem mi ? - Gelmesem mi ?.... Acaba diye Düşüne düşüne de olsa ,
Yavaş Yavaş da Olsa , Kış Geliyorr :)
Günlük koşuşturmanın ve işin dışında kalan zamanların Artık daha büyük bölümünü evlerimizde geçirmeye başlayacağız haliyle. Bizi mutlu edecek kişisel aktivitelere yönleneceğiz. Hobilerimize - Okumaya daha fazla zaman olacak. Kim ne derse desin bu aktiviteler yaz aylarında daha azalmakta ... Havanın sıcaklığı - Günlerin uzun olması bizleri daha cıvıl cıvıl yaparken -  ev dışında geçirdiğimiz zaman dilimi yaz aylarında daha uzun olmakta. Yani en azından bizde durum böyle :)
vee daha fazla evlerimize çekilmeye başlayacağımız günlerin hazırlıklarından biri daha tamamlandı ... Bugün kargoda Kitaplarım geldi... çok mutluyum ve sabırsızlanıyorum okumak için ... Bu Kitapları okudukça ve fırsat buldukça sizlerle bende bıraktıkları izleri ve düşüncelerimi paylaşacağım... Sizlere de bol bol kitap dolu ve musmuttlu bir kış diliyorum.
 
 

1 yorum:

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Yasar kemal herzmanki gibi superdi bir solukta okudum