Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

20 Ekim 2012 Cumartesi

Günaydınn..

Hayatta bir kez gittiğinde dönmeyen 3 şey vardır....
Zaman, Sözcükler ve Fırsatlar
Hayatta hiçbirzaman kaybedilmemesi gereken 3 şey vardır...
Sevgi, Umut ve Cesaret
Hayatta en değerli 3 şey vardır...
İnanç, Güven ve Dostluk..
Dün rüya, Yarın da hayaldir..
Dünü mutlu, Yarını umutlu yapan Bugündür..
Onun için Bugüne iyi bak ; Zamanı Kaçırma…
 

2 yorum:

siyah kuğu dedi ki...

Güzel bir hafta sonu diliyorum gökten üç elma düşsün üçünüde afiyetle yeyin:))
sevgiler.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

:)) yorumunuzu biraz geç gördüm , amma bayıldımmm :)) Teşekkürler ve musmutlu kalın sevgili siyahkuğu
Not ; Elmaları sizinle paylaştım :)