Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

17 Ekim 2012 Çarşamba

GÜNAYDINN..........

“ YAŞAMAK İÇİN YARINI BEKLEME,
AL YAŞAMI KOLLARININ ARASINA VE SIMSIKI SARIL
YAŞAMDAN YALNIZCA ALMAK YERİNE ONA BİR ŞEYLER VER , KISACASI BÜTÜNÜYLE İNSAN OL.
UNUTMA, YAŞAM DOKUMASI HENÜZ TAMAMLANMAMIŞ, OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE BİR DUVAR HALISIDIR.
VE SANA AİT OLAN KÜÇÜCÜK BOŞLUĞU
YALNIZCA SEN DOLDURABİLİRSİN…”
GÜLÜMSE .... GÜNAYDINNN




 

6 yorum:

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

harika..yaşamak için yarını bekleme....
teşekkürler insana umut veren mutluluk veren bu güzel sözler için..

huuuubakbi dedi ki...

kedileri çok seven biri olarak ben de çok sevdim blogunuzu sağolun sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

yaşamak için yarını bekleme.... Rica ederim :) Shirin serkan ... Musmutlu kal

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili Mormenekşelerr ... Sevgiler

D`P dedi ki...

Ne güzel, ne kadar pozitif bir enerji aldım okuyunca :) Teşekkürler, sevgiler...
! •• Değerlendiriyorum & Paylaşıyorum •• !

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili D'P ... Bloğunuza da misafir geldim.. Sevgiler