Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

18 Eylül 2012 Salı

Sessiz Gemi..... :))


Uzun zamandır el emeği adına birsey paylaşmadık , paylaşamadık ...
işler - yaz - sıcak - şunlar - bunlar (bahaneler :) ) neyse , zamanı artık geldi sanırım ...
Goblen işleme Gemi Tablo ....
ah o gemide bende olsaydım , açık denizlere yol alsaydım
derken
goblen tablo bitti ..............
(bu arada Goblen tablo dedik , çünkü aslında bu tekniğin iki yöntemi varmış
Goblen ve kanaviçe
Kanaviçe = çarpı işleme iken
Goblen tek iplik geçişi imiş .....
Ben herhangi bir kursa gitmedim , bir öğretenim de yok bu işler için,     ama merakım çokk :)
Bu Tablo tek iplik geçişli yani Goblen ... evimin girişindeki duvarımı süslerken sizin için görüntüledim ... Bidee fotograf çekmeyi öğrenebilsem , şu flaş parlamalarını yok edebilsem ... zamanla onuda öğrenmeye niyetliyim :)

Umarım beğenirsiniz

Cahit sıtkı Tarancı 'dan Sessiz gemi .... işledim
:)

Bidee ''ah o gemide bende olsaydım , açık denizlere yol alsaydım '',



Yorum Gönder