Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

20 Eylül 2012 Perşembe

Rakı Kadehlerimi Yeniledim ……


Rakı Kadehlerimi Yeniledim ……

Bulaşık Makinasında yıkana yıkana zaman icinde cizik cizik bir görünüm alan rakı kadehlerimi atmaya kıyamayıp , yenilemeye karar verdim . Onlara Elbise Giydirmek son derece keyifli oldu.

Nasıl yaptığıma gelince strec folyo ile rakı bardagını birkaç kat sardım (bu ilk deneme idi. strec folyo sıcak silikona ince gelince icinden rakı bardagını cıkaramadım , halat ve strec folyo bardağa yapıştı ve bir bardağım zayi oldu. Çünkü Bardakların yıkanabilmesi icin halattan yaptıgım giydirmelerden çıkabiliyor olması lazım . Bundan sonrakilerde Bardağı önce 3-4 kat aliminyum folyo ile sonrasında yine 3 kat strec folyo ile sararak çalıştım ve başarılı oldum. Aliminyum folyo bardakla strec arasında ısıyı iletmediğinden hem eriyen silikonun bardağa yapışmasını önledi , hemde bardağı Yaptıgım halat giydirmenin icinden çıkarabilmek daha kolay oldu. ) Daha sonra sıcak silikon ve silikon tabancası yardımı ile halat ipini bardağa sardım. Sarma işlemi istediğim boyuta gelince , bardağı giydirmeden çıkardım. En son evde bulunan cam boncuklarla süsledim. Bunları yine sıcak silikon yardımı ile bardağa sardığım halata yapıştırdım. Bunu Evde ki diğer bardaklarınız içinde deneyebilirsiniz ...  Umarım beğenirsiniz …. J
 










 

3 yorum:

ugur-perisi dedi ki...

merhaba,cok yaratici bir fikir,ozellikle halat ulosunun icinden cikip yikanabilmesi cok iyi,bunu iyi dusunmussunuz,ellerineze saglik...:)

ugur-perisi dedi ki...

merhaba,cok yaratici bir fikir,ozellikle halat ulosunun icinden cikip yikanabilmesi cok iyi,bunu iyi dusunmussunuz,ellerineze saglik...:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜRLER , BEĞENMENİZE SEVİNDİM . SEVGİLER