Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

27 Eylül 2012 Perşembe

Günebakan Çiçekleri Duvar Tablosu ....

Plastik Kanvas İşleme .... Mutfak İçin Duvar Tablosu ....  Günebakan Çiçekleri

Çok severim Ben Günebakan (Ayçiçeği) Çiçeklerini , 
Nasılda bahar geldiğinde bahçeler - kırlar - tarlalar onlarla dolar .... Seyretmeye Doyamam....
Yüzlerini Güneşe çevirir bu çiçekler , güneşle boy verir - Güneşle büyür ....

Günebakan çiçeği her gün güneşi seyredermiş.Güneş doğar doğmaz seyretmeye başlar batana kadar devam edermiş. Güneş ne tarafa dönse o yöne döner başka hiçbir yere bakmazmış.Güneş batınca boynu bükülürmüş.
 
Şöyle Bir Efsaneden Bahsedilir Günebakan (Ayçiçeği) Çiçekleri için;
Tanrılardan Biri Olan Apollo Çapkınmı Çapkınmış . Bir Gün Yollarda Gezinirken Güzelmi Güzel Bir Kız Görmüş ve Elinden Ne Gelirse Yapmış Bu Kızı Kendine Aşık Etmiş. Günler Geçmiş Aylar Geçmiş Bu Kızı Apollo En Sonunda Terk Etmiş. Ama Kız Apollo Ya Hala Asıkmıs . Apollo Bu Duruma Cok Sinirlenmis . En Sonunda Tanrıların En Kıdemlisi Olan Zeus Kızı Bir Çiçeğe Çevirmiş . Apollo Yani Güneş Tanrısı Bu Duruma Sevinmiş. Ama Zeus iyi Kalpli Bir Tanrıça Oldugu İçin Kıza Bir İyilik Yaparak Hergün Güneşe Bakmasını Sağlamış.
Apollo Nun Eski Sevgilisi Güneşe Yani Apollo Ya Bakıyormuş , Ama Gece Olduğu Zaman Üzülerek Yere Bakarak Üzüldüğünü İfade Ediyormuş.



 




Bende Mutfağımda  Günebakan (Ayçiçeği) Çiçekleri olsun istedim ve Plastik Kanvas (Plastik Etamin Tarzı Birşey ) üzerine Yün ipleri ve Goblen Tekniği ile Bu Tabloyu işledim... Çerçeveletip Mutfağıma koydum ...  Fakat Henüz Duvara asılamadı , apartmanda saat 6 dan sonra matkap sesi yasak ... bende çalışan biri olarak Bu işi Hafta sonuna erteledim :))

Bakalım Beğenecekmisiniz ???

İşte Benim  Günebakan (Ayçiçeği) Çiçeklerim






YİNE SİZZ SEVGİ İLE VEE
                              MUSMUTLUUU KALIN ...


 
 




2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bakınca insanın nedense içi ısınıyor.Ellerinize sağlık.Sevgiler..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sevgili Mehtap Kaya , teşekkür ederim . beğenmene sevindim ... sanırım renkler ve çiçeğin kendisinden dolayı içimiz ısınıyor. Çok severim bende bu çiçekleri.. Sevgiyle ve musmutlu Kal