Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

10 Temmuz 2012 Salı

ÇÖPŞİŞ ÇUBUKLARINDAN AMERİKANSERVİS YADA SUPLA :))

ÇÖPŞİŞ ÇUBUKLARINDAN AMERİKANSERVİS YADA SUPLA ..............    :)) 

Adı icin kararsız kaldım aslında supla olarak kullanmak daha yakın geldi bana . Yemek Tabakları ile Denedim onlarla da kullanılabilir ama Pasta yada Kahvaltı Tabaklarının altında çok daha hoş durdu.. Balkon Kahvaltıları veya Bahçe de Çay sohbetleri için yazlık bir supla Takımı .... 4 adet Bir set oluşturmakta ...


İşte Malzemelerim ;


Yaklaşık Bir Parmak eninde Çöp şişler
Sıcak Silikon Tabancası ve silikon
Ahşap Boyama yardımcısı Dolgu Astarı
Beyaz Sprey  Boya veya Akrilik Boya - Boya Fırçaları
Desenli Peçete
Peçete Tutkalı
Vernik


Öncelikle Yaklaşık bir parmak eninde olan çöp şişlerimi sıcak silikon ile birbirine yapıştırdım...



Daha sonra Dolgu astarı denilen Ahşap Boyama yardımcısını 2 kat olmak üzere Fırça yardımı sürerek ile Çöp şiş Çubuklarımı Boyaya Hazırladım . Kuruduktan sonra biraz zımpaladım.



 Sprey Boya ile 1 kat Boyayıp Kurutttuktan sonra 1 kat daha boyadım . 





Tek Kat Halinde kestiğim Peçete desenlerini Peçete Tutkalı ile Transfer ederek , kuruması akabinde Bol vernikle vernikledim.







Umarım beğendiniz .......  :))

Yapım aşamalarını elimden geldiğince detaylandırdım sizler için , isterseniz sizde yapabilirsiniz .... yokkk ben uğraşmayayım ama benim olsun diyorsanız bir tıktık'la dükkanıma veya pasajıma uğrayarak temin edebilirsiniz .... 

(şayet Aklınızda başka bir desen var ise , veya tabaklarınızla uyumlu bir şeyler olsa daha iyi olur diyorsanız bana mail adresimden neslihanmetinsu@hotmail.com ulaşarak sipariş verebilir , istek-fikirlerinizi paylaşabilirsiniz)


SEVGİYLE ,SEVGİ DOLU , VEEE MUSSMUTLUUU KALIN :)













4 yorum:

Keçece dedi ki...

Güzel olmuş.
Eline sağlık
Peki kullanışlı mı ?

Unknown dedi ki...

bundan denemeliyim:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bende Tekrar yapacağım en kısa zamanda , özellikle kahvaltı sofralarında çok şirin duruyor.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

ya bu yorumu kaçırmışım , kullanışlı diyebilirim
sofraya renk katıyor