Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Dükkan'dan / Ahşap Supla Takımı Güllü-Kalpli

Ahşap Supla Takımı Güllü-Kalpli









Fiyatı 25.TL

Çöpşişlerden peçete transferi Tekniği kullanılarak yapılmıştır..Adı icin kararsız kaldım . Amerikan Servis de olabilirdi ama aslında supla olarak kullanmak daha yakın geldi bana . Yemek Tabakları ile Denedim onlarla da kullanılabilir ama Pasta yada Kahvaltı Tabaklarının altında çok daha hoş durdu.. Balkon Kahvaltıları veya Bahçe de Çay sohbetleri için yazlık bir supla Takımı .... 4 adet Bir set oluşturmakta ...

(şayet Aklınızda başka bir desen var ise , veya tabaklarınızla uyumlu bir şeyler olsa daha iyi olur diyorsanız bana mail adresimden neslihanmetinsu@hotmail.com ulaşarak , istek-fikirlerinizi paylaşabilirsiniz)


Fiyatı 25.TL               stokta Var

sipariş için

Pasaj.com ' dan temin edebilirsiniz ;

http://www.pasaj.com/ahsap-supla-takimi-gullu-kalpli/264851


Emeksensin.com' dan temin edebilirsiniz

http://emeksensin.com/neslihanmetinsu/ahsap-supla-takimi-gullu-kalpli_66600

Yada tarafıma ulaşarak sipariş verebilirsiniz




Mevcudu bulunan ürünler 3 iş günü içerisinde tercih belirtmediğiniz takdirde yurtiçi kargo ile gönderilir.

Stokta bulunmayan ve ya size özel olmasını tercih ettiğiniz ürünler için lütfen iletişime geçiniz.

Kargo Ücretini alıcı öder






Hiç yorum yok: