Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

13 Haziran 2012 Çarşamba

ATMAYA KIYAMAZSAN , NE YAPARSIN ..... ???

ATMAYA KIYAMAZSAN , NE YAPARSIN ..... ??? 

EĞER BİR 10 MARİFET TAKİPCİSİ İSENİZ , GERÇEKTEN ZAMAN İCİNDE HİÇBİRŞEYİ ATAMAZ DURUMA GELİYORSUNUZ ...

KIZIMIN KÜÇÜLEN YAĞMUR ÇİZMELERİNİ YENİLEDİK ... AMA ESKİLERİ DE ATMAYA KIYAMADIK ....

ATMAYA KIYAMAZSIN NE YAPARSIN .... ???

İŞTE BUNU :))

DAHA ÖNCE  10 MARİFET ' TE BURDA RASTLAMIŞTIM ...

BEN ÇİZMELERİN ALTINA DELİK AÇARAK İÇİNE CANLI BALKON ÇİÇEKLERİ DİKTİM..... BEĞENDİNİZ Mİ ???

BİZ KIZIMLA ONLARI ÇOK SEVDİK ... BALKONUMUZA RENK KATTILAR :)) 

SEVGİ İLE VE MUSSSMUTLU KALIN............







10 yorum:

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Oleyyyy.. Süper. Bayıldım. Ellerine sağlık.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , Sevgiler ....

Unknown dedi ki...

Harika bir fikir çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgiler..

Banuca dedi ki...

Neslihancım, anlaşıldıııı, sen de birşey atamayanlardansın, çizmelerin kendi çok şekermiş zaten, hiç atılırmıydı, fikir güzel, uygulama güzel, foto güzel, daha ne olsun :)

Aynur dedi ki...

BENDE SENIN YAPTIGINI YAPARDIM HERALDE. CUNKI BU FİKİR EN UYGUN FİKİR OLMUŞ BENCE.ELLERİNE SAGLIK :)BALKONUNUZDA KEYİFLİ SOHBETLER DİLERİM :)MUSSSSMUTLU KALIN :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

SEVGİLİ MEHTAP KAYA TEŞEKKÜRLER .... VE SEVGİLER

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

SEVGİLİ BANUCA , EVET ATMAYA KIYAMAYANLARDAN SAYILIRIM AMA SİZİN DEPONUZ MÜTHİŞ :)) BLOĞUNUZU KEYİFLE TAKİP EDENLERDENİM... SEVGİYLE VE MUSSSMUTLU KALIN ....

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

TEŞEKKÜRLER SEVGİLİ AYN OZMEN :)BENDE SİZE TÜM HAYATINIZDA KEYİFLİ SOHBETLER DİLERİM :)VEEE SİZDE MUSSSMUTLU KALIN :)

Ruj dedi ki...

çok güzel omuşlar ellerine sağlık.yalnız bunları yapmak için seninki gibi güzel bir bahçeye ihtiyaç var apartman dairelerinde resimdeki gibi hoş durmaz:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler sevgili ruj Butik , ama benimde malesef bir bahçem yok :( Resimde gördüğün bir apartman dairesinin 1. kat balkonu :) Bence çiçekler her yeri cennete çevirir... Sevgiyle ve mussmutlu kal ....