Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

21 Mayıs 2012 Pazartesi

YİNE HAFTA SONUNDAN ... SÜSLÜ AYAKKABI TORBASI

Ben çalışan bir kadın olduğumdan ancak iş seyahatlerimde kullanabiliyorum ... Ama annem ve onun şık bayan arkadaşları günlere giderken ev ayakkabılarını hep süslü torbalarda taşımakta...

Bende özendim ve bir ayakkabı torbası süsledim ....

Nasıl yaptığıma gelince , evde bulunan mevcut bir ayakkabı torbasının üzerine kumaşın kenarlarının dikime ihtiyacı kalmaması ipliklenip , sökülmemesi için  sülfile makası ile kestiğim parça kumaşı ve yine kestiğim 2 farklı boyuttaki keçe kedi figürü aplike tutkalı ile yapıştırdım ... Bu ayakkabı torbalarının değişik şekillerde devamı gelecek evde canım sıkıldıkça , vakit buldukça süslenecek hayli ayakkabı torbası var ... :))











Umarım Beğendiniz ..... Sevgiyle Kalın ......














3 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

elinize sağlık, gayet güzel olmuş:)

çarşamba akşamı fsm leman kültür'de bursalı bloggerlar buluşuyor. sizi de aramızda görmek isteriz:)

sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkür ederim , çarşamba akşamı icin cok katılmak isterdim fakat malesef bir manim var. Bir sonraki sefere bana tekrar haber verirseniz seve seve katılırım. Sevgiler

AsOrTiK dedi ki...

canınız sağolsun, haber veririm tabiki:)