Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

9 Mayıs 2012 Çarşamba

TAKI ÇALIŞMALARI -2

YAKA KOLYE - ROMANTİK PEMBELİM

KEÇE ZEMİN ÜZERİNE YİNE KEÇE , DANTEL , KURDELA , FİSTO ,  CAMEO VE İNCİ KULLANILARAK ÇALIŞILAN KEÇE YAKA KOLYE ÖRNEĞİ...
ADI ROMANTİK PEMBELİM ... :))

GRİ SIFIR YAKA KAŞE BİR ELBİSE ÜZERİNDE OLDUKÇA ŞIK DURACAĞINI DÜŞÜNMEKTEYİM. KIŞIN KREM , PEMBE BOĞAZLI KAZAKLAR İLEDE KULLANILABİLİR.







Yaka Kolye; Romantik Pembelim

10 Mayıs 2012, 13:13







3 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba keçe kolyeye bayıldım ellerinize sağlık.Sevgiler...

AsOrTiK dedi ki...

romantik pembe'yi çok beğendim, çok şık. elinize sağlık.
sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , beğenmenize sevindim ... sevgiler