Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

30 Nisan 2012 Pazartesi

Hayatıma Hoşşşşş gelmişsin sen minik kelebeğim…



Doğum günü partimizin konsepti pembe ve prenses :)
Oluklu ve simli pembe karton üzerine çalıştık hoşgeldin yazımızı ... Minik Sue Renkli elişi kağıtlarından tasarlandı . Üzerleri dantel - kurdela ve stickerlar ile süslendi.  Kelebekler ise pet şişelere çizilip , kesilerek ve oje ile boyanarak oluşturuldu...






Doğum günü partimize davetli Minik Misafirlerimize birer süpriz paketi yaptık ... Çok sevindi hepsi .. :)  Dondurma çubukları ucuna muffın kağıtları ve kartondan yaptığımız iyiki doğdun çiçeklerimizi , içini şeker - çikolata- gofret - ciklet - mini oyuncak ..vs ile doldurduğumuz bozdolabı poşetlerimize kurdela ile bağladık ....

Muffınlarımızı yine karton ve elişi kağıdı kullanarak , kendi yaptığımız çiçeklerle süsledik.... Külahlarımız elişi kağıdından , içlerinde mis gibi patlamış mısır :)  

Kızım , Canım kızım , su kızım ….Bakışındaki o ışık beni hayata daha da çok bağlıyor.Seni asla bitmeyen , tükenmeyen ve kirlenmeyen bir sevgiyle seviyorum melek yüzlü kızım. Hayatıma girdiğin gün anladım ki sahip olunabilecek En güzel,en değerli şey sensin. Bugün ….8 yaşına bastığın gün , Senin için tanrıdan dileğim….. ; Mutlu – huzurlu – yüreği ve hayatı sevgi dolu – başarılı , acıtmayan ve acıtmadığın bir hayatın olsun yavrucuğum. Dilerim ki meleğim , içindeki iyi niyet Ömrün boyunca rehberin olsun. Seni doğru yerlerde doğru insanlarla karşılaştırsın yüce Tanrım… Seni çokkk seviyorum evladım . İyiki doğmuşsun , Hayatıma Hoşşşşş gelmişsin sen minik kelebeğim…… (ANNEN)




Hiç yorum yok: