Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

14 Nisan 2012 Cumartesi

ABAJUR ŞAPKASI SÜSLEDİM -2 ..... Mor Çiçekli abajur

Uzun Bir arayış sonrasında duvar kağıtlarım ile uyumlu bir abajur şapkası bulamadım malesef . Üstelik istediğim Tarz Abajur şapkalarının fiyatlarıda çok yüksek. Girip Çıkmadığım aydınlatmacı kalmadı sanırım :( Sonunda bende kendim yapmaya karar verdim. Yapı marketlerden birinden oldukça düşük bir maliyetle Krem rengi düz bir abajur şapkası aldım . Sevgili sesiberin emeksensin sitesinde satışa sunduğu Keçe Çiçek Seti - Koyu Mor çiçeklerin ortasına birer tane inci diktim. (sanırım artık inci dikilmiş çiçekler de satmaya başlamış... ) ve bunlarla abajurumu süsledim. Abajur altından ise kenarına sırmalı ipten su taşı geçilen krem şeffaf kurdelalı şerit sarkıttım . Gül desenli içinden abajur düzeneği ve abaratlı geçirilen seramik vazonun üzerinde Oldukça iyi görünmekte ... :))




10 MARİFET ' TE  
 











4 yorum:

Unknown dedi ki...

Güzel bir çalışma olmuş.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler sevgili güneş

Unknown dedi ki...

Neslihan Hhanım çok cici olmuş.elelrinize sağlık.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkür ederim , beğenmenize sevindim ..sevgilerimle