Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

28 Ekim 2013 Pazartesi

Cumhuriyetle büyüdüm....Onunla varım


Cumhuriyet Türkiyesine açtım gözlerimi,

Cumhuriyetle büyüdüm, Cumhuriyetle yoğruldum! “ Cumhuriyet bir erdemdir “ diyen Atamın hedeflediği “fikri hür,vicdanı hür “ neslin temsilcisiyim...
     Atatürkün verdiği haklarla eğitildim,değer gördüm yeniden ! Kara çarşaflarla iki adım geriden yürütülen benliğimi haklarımla yeniden buldum! Seçtim,seçildim özgür irademle ! Sınıfa, tarlaya , sokağa ,alışverişe , işe, üniversiteye, ben gittim Ahmetle Mehmetle ! Aynı emeği döktüm benzer işlere üstelik karnımdaki ,elimdeki bebeyle!
     Ben Cumhuriyet kadınıyım mücadele damarlarım da var! “hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım “ diyenleri “ Çanakkale Geçilmez” i tarihe yazanları doğuran benim! Kağnımla cepheye mermi taşıyan Elifim, düşmanla birebir mücadele eden KaraFatmayım ! Ben 9 eylülde izmir'de kırmızı masa örtümden bayrak diken Ayşeyim ! Ben cephe gerisinde yemek yapan,yaşlıya hastaya, gaziye,çoluğa çocuğa bakan en güçlü değerim ! Ben elimdeki çapıtı da, kolumdaki bileziği de, canımı da, cananımı da hürriyete feda edenim !
    Ben Cumhuriyet Kadınıyım ! Yeri gelir eteğimi giyer salınırım salonlarda yeri gelir yumruk sallarım meydanlarda! Ben fikirim, düşünceyim cinsiyetimi bacakarasında arayanlara inat adam gibi kadınım !
   Ben Cumhuriyet kadınıyım ! Anayım! görünen de biri, görünmeyende binleri doğuran! O binlerle Cumhuriyeti sonsuza dek yaşatacak olan !
   Ben Cumhuriyet Kadınıyım ! “ Cumhuriyeti biz kurduk onu yaşatacak olan sizlersiniz “ diyen Atatürk'ün genciyim! Yeni nesilin en büyük mimarı başöğretmen Atatürk'ün öğretmeniyim!
    Ben Cumhuriyet kadınıyım her 29 Ekim doğum günümdür! Türkiyemle yeniden doğarım ! 


Cumhuriyet ateşinin hiç sönmemesi dileğimle 
Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun !







Hiç yorum yok: