Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

9 Mart 2013 Cumartesi

HAMUR KABARTMA DENEME - 2

HAMUR KABARTMA DENEME -2

Biraz Daha cesaretlenip bir Kavanoz Takımı Denedim Bu sefer. 
Kullanılan Malzeme ve Teknik HAMUR KABARTMA DENEME -1 ile aynı .... Tek fark hazır dekopaj kağıtları yerine peçete kullandım ve Peçete Transferi tekniği kullandım bu sefer
Bakalım Beğenecekmisiniz ??
Öğreniyor muyum sizce ne dersiniz :) 
Azıcık fikir vermek yönlendirmek isterseniz, bende çok sevinirim paylaşımlarınız için
Sevgilerimle







18 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

öğrenmesimi kalmış neslihancığım şahane olmuş.renk ve desen seçimini çok sevdim.kabartmaları gayet düzgün yapmışsın.transferi çok temiz ve net çalışmışsın.bravo valla.harika olmuşlar.ellerine sağlık canım güle güle kullan.sevgiler..

LaSangria dedi ki...

yaa böyle peçeteleri nereden buluyorsunuz, ben bir türlü zevkime göre bulamıyorum :) çok güzel olmuşlar, bayıldım :)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Canım beğenmene çok sevindim , teşekkürler sevgiler...

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

ben peçeteleri ve tüm hobi malzemelerimi güvensanat.com yada tahtakalehobi.com sitesinden alıyorum.. herikiside güvenli yani ben uzun zamandır alıyorum . sorun yaşamadım hemende gönderiyorlar . Çalışan kadın olunca gidip hobi market gezme şansımız malesef daha az oluyor.. beğenmenize sevindim . sevgilerimle

hanife dedi ki...

Eline emeğine sağlık çok hoş olmuşlar..

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Çok güzel olmuş Neslihancım bende hamur kabartma yapmak istiyorum ama bitürlü cesaret edemedim sarelle kavanozlarını birgün boyayım diye biriktirip duruyorum ev kavanozdan doldu taştı ben hala boyayacam inşallah:))) ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Neslihan hanım gayet başarılı.benim öğrenmem lazım aslında.ellerinie sağlık.

Nalan Ünal dedi ki...

Gayet güzel olmuş, ellerinize sağlık

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , sevgilerimle

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Denemelisin çok keyifli ....

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkürler , beğenmene sevindim

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Neslihancığım çok başarılı bir çalışma olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Şirin mi şirin olmuşlar emeğine sağlık iyi günlerde kullanın
selamlar

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Mehtap
Sevgilerimle..

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Teşekkür ederim , sevgiler ve selamlar

toprak dedi ki...


Ben bir hamur kabartma manyagi olarak cok begendim ellerine saglik guzel gunlerde kullan insallah

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

teşekkürler , beğenmene sevindim , sevgilerimle