Sizinle Paylaşmayı Seviyorum , veee diyorum ki
PAYLAŞMAK GÜZELDİR …… HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİR , İNSAN PAYLAŞTIKÇA ARTAR.

13 Mart 2013 Çarşamba

GÜNAYDINN.......


Küçük mutluluklar; Elini sımsıkı tutan minik el, 
Dudağında ıslık yürüdüğün yol 
Birden çıktığın yolculuk 
Sana açılan kapılar  , Sana kapıyı açanlar 
Hoş gelenler , Hoş buldukların, 
Yalnız kalabilmek - dilediğinde 
Kavuşabilmek - özlediğinde, 

(Gerisini ve milyonlarca satırı boş bırakıyorum 
kendi küçük mutluluklarını yazman 
bundan da küçücük bir mutluluk duyman dileğiyle...)

.... Yalçın Ergir , Küçük Mutluluklar

GÜNAYDINNNN.......



4 yorum:

gooogoook dedi ki...

Merhaba günaydın bu ne şirinlik böyle:) bayıldım minik yavruma... Sevgiler.

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Günaydınlar,hatta tünaydınlar.Mutlu günler:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Bende çok sevdim bu miniciği , Gününüz aydın olsun ...sevgiler

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Sizede öyle olsun :)
sevgilerimle